BoerTijger Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Ik kan mijn router niet inkomen. Ik wil namelijk inloggen en krijg ik dit: 401 Unauthorized Weet iemand het probleem? Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Dit probleem heb ik atm ook. Ik kon eerst wel connecten met mijn router, maar ongelukkig typte ik het verkeerd in en daarna kreeg ik geen verbinding meer. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Wat meer informatie zou handig zijn... Welke router heb je? Ben je verbonden met een kabel of draadloos? Heb je de juiste inloggegevens geprobeerd? Met enkel een 401-foutmelding kunnen wij niet zoveel. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Wat meer informatie zou handig zijn... Welke router heb je? Ben je verbonden met een kabel of draadloos? Heb je de juiste inloggegevens geprobeerd? Met enkel een 401-foutmelding kunnen wij niet zoveel. Heb je gelijk in: Kabel - Sitecom - Correcte login gegevens. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Probeer eens admin / admin, admin / password of admin met een blanco wachtwoord. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Probeer eens admin / admin, admin / password of admin met een blanco wachtwoord. Gedaan werkt niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Probeer je router eens te resetten? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Probeer je router eens te resetten? Router is van ons allemaal. Dus dan moet ik eigenlijk alleen zijn. En anders mag het neit van mijn pa. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 heb ik ook een tijde gehad met me sitecom , maar na een tijdje deed die het weer Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Kzal morgen nog wel is keer proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.