SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ff vraagke over modellen met sketchup want ik heb zonet in dit topic gelezen iets over reserve of anders kun je dat doorzien toen ik exporteren uit sketchup als .3ds en importeren in zmodeler zie ik steeds een paar dingen weg :s dus mijn vraag is is het omdat ik niet goed deed of vergat met "reserve" van vlakken??? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Voordat je gaat texturen moet je eerst kijken of er geen blauwe vlakken zijn in je model. Als dat wel zo is maak een dubbele wand of klik rechtermuisknop -> reverse. Dan word je blauwe vlak gewoon geelachtig. Als je op reverse klikt dan word de andere kant van je vlak blauw. Dus daarom zou ik als ik jou was met dubbele wanden werken want dan heb je daar geen last van. Als het dat model van die bus is dan klopt het dat je een paar dingen niet ziet omdat je geen dubbele wanden gebruikte bij die ramen enz. Ik hoop dat dit je vraag oplost Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 wat een geluk dat ik mijn nieuwe bus met dubbele wand gemaakt heb en vele nieuwere dingen gevonden zoals zwarte ramen damn ik ga dan maar opnieuw beginnen met die bus maar dan wat vanalles reserve doen, jullie (gtagames) hebben wel echter veel betere sites en forums dan die dode gtacrime doe zo voort Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 GTAGames is ook gewoon de beste GTASite Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) enne ik heb ook zo'n gebouwtje (ik ga daarmee een garage maken als dat me ook lukt ) dat wauzie ofzo of iemand anders heeft gemaakt in tutorial over leren hoe met sketchup te werken van modelling in mùaster tutorial, ik ben hem wel dankbaar voor die info's aldus ook Xtra voor gtagames voor alles van sites, forums maar ik heb een vraaag over vb halve draaicirkel naar boven hoe moet ik dat maken? :o Bewerkt: 27 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
burpicane Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 GTAGames is ook gewoon de beste GTASite nederlandse wel ja maar anders is toch egt dit forum +s.com beter Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) yess ik heb mijn mooie bus geexporteerd vanuit sketchup en geimporteerd in Z-Modeler 1.07b en alles zit erop en eraan wat moet ik nu doen? ow dus exporteren vanuit zmodeler en opslaan als .dff en .col maar ik kreeg zonet dit fout toen ik op gta3 klikte :s screen over foutmelding edit => op vice city ook geklikt en daarna weer op gta3 maar dan met "lock the file" ook die fout :s Bewerkt: 27 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 In de Master Tutorial list kijken natuurlijk Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik neem aan dat je model voor Vice City is dus zou ik geen GTAIII gebruiken. Lock file moet je niet aanvinken. En ik heb echt geen flauw idee hoe dit komt. Zo ervaren ben ik ook nog niet met modellen. En voortaan graag je pic verkleinen of een link geven Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Je moet achter de naam van je object .dff typen. Dan geeft hij die error niet meer. (volgende x niet meer zo'n grote plaatjes posten a.u.b. Lees de forumregels!) Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) ok als link zal dan editten on topic => dus ik moet dus vb een autonaam in spel kiezen??? zoals coach.dff intypen en kiezen op Grand theft Auto (.dff & .col )??? zal dat nu proberen maar eerst die screen editen edit => thanks to eclipse heb hem opgeslagen als naam coach.dff maar toch maak ik me wel een beetje zorgen hoor want ik weet niet of het wel zou lukken, want ik weet niet of die bus wel kun draairijden en deur kun openen :s Bewerkt: 27 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Dit zal alleen maar gebeuren als je dummy's in je object hebt geplaats. En aangezien ik vermoed dat je dit niet gedaan hebt zou ik eens op de engelse gtaforums rondneuzen. Daar kom je wel een tutorial tegen. Ook weet hunter hier op dit forum hoe het moet. Je kan hem eens een PB sturen maar ik heb hem lang niet meer gezien hier dus het kan denk ik nog wel ff duren voordat je dan bericht terug hebt. Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) ik heb zelf met een gebouw het ge exporteerd en toen agter de naam .col gezet maar ik krijg een foutmelding. ik heb het ook al gevraagd in het sketchup help forum maar daar reageert niemand meer. weet iemand wat ik moet doen want het is egt heel belangrijk? (ps: ik moet ook een .txd file ervan maken) edit; dit is de foutmelding die ik krijg: Bewerkt: 27 juni 2005 door marty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.