Axelectric_ Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 (bewerkt) Hallo Ik heb een map gemaakt met map editor, met alleen maar voertuigen. Deze staat bij mij in C:\Program Files\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources. In de map resources staat mijn map dus, deze map staat in een folder. In die folder is er een meta.xml file en de .map file. Een vriend van me heeft een server en ik wil dat hij deze map in de server zet, maar we weten niet goed hoe... Kan iemand helpen? Waar moeten we deze file(s) zetten? Alvast bedankt Misschien een beetje moeilijk uitgelegd, maar ik wil gewoon de auto's die ik via map editor heb geplaatst, in de server hebben Mijn vraag is dan waar ik mijn .map file moet zetten? Bewerkt: 26 september 2010 door VWO-er Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om je eerdere berichten te bewerken. Reageren
Wrieh Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Simpelweg de folder kopieren naar de resources map in de server van je vriend. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Simpelweg de folder kopieren naar de resources map in de server van je vriend. Ja maar hij zegt dat er 0 objecten in staan. Ik heb al eerder een map gemaakt zonder voertuigen, die werken wel. Maar als het met voertuigen is gaat het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.