Jump to content

Catch the bus achievement


---Diablo---

Recommended Posts

Ik probeer de 'Catch the bus' achievement te halen in GTA IV The Ballad of Gay Tony, maar het wil me niet lukken.

Als ik in de dansclub 'Hercules' aankom, druk ik op 'LB' en begin ik te dansen met een meisje. Op een gegeven moment komt er dan een jongen tussen en dan houden we een competitie.

Die competitie win ik en ik dans verder met het meisje 'we' gaan zoenen. Betekent dit dat ik dan één club gehad heb? Je moet toch zo'n groepdans doen of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad een groepsdans doen. Wanneer je de dans correct hebt uitgevoerd, zal het spel dat melden door onderaan het scherm te zetten;

"Well done. The bus stop is complete."

Dan heb je in één van de Clubs al goed gedanst. Dit moet je in Hercules en zowel in Maisonette 9 doen.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad een groepsdans doen. Wanneer je de dans correct hebt uitgevoerd, zal het spel dat melden door onderaan het scherm te zetten;

"Well done. The bus stop is complete."

Dan heb je in één van de Clubs al goed gedanst. Dit moet je in Hercules en zowel in Maisonette 9 doen.

Succes!

Dat dacht ik al.. maar hoe kan ik dan die groepsdans beginnen?

Na de 'battle' met die man en het zoenen met het meisje staat er 'Dans Complete'.

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad een groepsdans doen. Wanneer je de dans correct hebt uitgevoerd, zal het spel dat melden door onderaan het scherm te zetten;

"Well done. The bus stop is complete."

Dan heb je in één van de Clubs al goed gedanst. Dit moet je in Hercules en zowel in Maisonette 9 doen.

Succes!

Dat dacht ik al.. maar hoe kan ik dan die groepsdans beginnen?

Na de 'battle' met die man en het zoenen met het meisje staat er 'Dans Complete'.

Heb je het spel uitgespeeld? want toen kon ik pas met de groepsdans beginnen en volgens mij als je groepdans wil doen moet je heel hoog scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...