Jump to content

Automatisch ingelogd blijven

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

De laatste dagen heb ik last van een vervelend probleem. Op iedere site waar ik inlog en kies voor "Onthouden".... Gebeurt kort daarna steeds weer hetzelfde, ik ben dus gewoon weer uitgelogd.

Ik vind het wel vervelend, ik heb er ook een paar dagen mee gewacht omdat het misschien automatisch over zou gaan, maar dat is blijkbaar niet het geval. Ik had het probleem vroeger niet.

Ik gebruik Firefox versie 3.6.10 (vandaag nog geüpdate - had eerst 3.6.6 -, maar hielp niet). Ik heb ook al m'n cookies verwijderd een aantal dagen geleden, maar ook dat hielp niet. Is er nog iets wat ik moet controleren of wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Is er werkelijk niemand die een oplossing weet? Het is echt wel vervelend. Gisteren heb ik me zeker op allerlei fora's een 10-tal keer moeten opnieuw inloggen, en vandaag al 2 keer.

Ik merk trouwens dat behalve inloggen, ook bepaalde instellingen niet opgeslagen blijven, zoals bv. bij de blogs hierboven, je kunt het "uiterlijk" van die lijst veranderen, maar steeds als ik het verander, dan is het, van zodra ik opnieuw inlog, opnieuw gewijzigd in hoe ik het niet wou.

Geplaatst:

Daar stond ie al op. Ik heb het nog eens opnieuw geselecteerd en nog eens op 'ok' gedrukt, maar ik betwijfel of dat zal werken.

Geplaatst:

Opties -> Beveiliging -> Wachtwoord onthouden. Betwijfel of het gaat arbeiten, omdat je dit probleem ook bij andere dingen hebt, maar wie weet?

Geplaatst:

Noch Wachtwoord onthouden, noch heeft de geschiedenis van je browser iets te maken met het wel of niet ingelogd blijven. Kijk eens naar de volgende optie:

Cookies.png

Als het zo als hier is aangegeven staat, moet het in principe goed staan.

Geplaatst:

Ik heb gisterenavond eens gekeken naar die instelling, en ook dat stond gewoon zoals bij jou (alleen stond er bij "Zoek- en formuliergegevens onthouden" ook een vinkje maar dat maakt niet zoveel uit). Ik heb het ook op automatisch laten staan, omdat mij dat ook hetzelfde lijkt.

Ik wil het nog wel eens op jouw manier proberen, maar ik weet niet of dat wat zal uithalen, want ik heb volgens mij die instelling nooit verandert, en toch werkte het vroeger wel gewoon.

Geplaatst:

Is er nou niemand met een oplossing? Ik begin het echt wel zat te worden, Ik heb het al op de manier van VWO-er geprobeerd en op de manier van Hayte en niets werkt. Ik heb m'n cookies nog eens verwijderd, en niks werkt.

Geplaatst:

Als je je cookies verwijderd word je inderdaad overal uitgelogd, ja. :puh:

De cookies zijn namelijk de bestanden waarin alle instellingen (username, password, ...) worden opgeslagen.

Geplaatst:

Ja, dat weet ik wel. Ik heb trouwens ontdekt dat ik vaak wordt uitgelogd als ik bv. mijn browser sluit. Volgens mij worden mijn cookies verwijderd iedere keer als ik Firefox afsluit. Kan ik dat ergens controleren dan?

Geplaatst:

Extra-> Opties-> Privacy-> Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit, onder die Instellingen staan de onderdelen die bij het afsluiten gewist worden.

Geplaatst:

ik heb ook dit probleem, maar alleen in firefox op dit forum.

Misschien is er wat mis met de betreffende cookie.

Probeer dit:

Log uit, verwijder onder Extra-> Opties-> Privacy-> Cookies tonen, de cookies van gtaforum.nl, log weer in en vink daarbij de optie "aangemeld blijven" (of zoiets) aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...