Big Boss Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 ik heb ook dit probleem, maar alleen in firefox op dit forum. Dat had ik dus ook, maar is ondertussen opgelost. Als je naar www.gtaforum.nl surft zou het opgelost moeten zijn; de cookies worden volgens mij enkel opgeslagen voor dat subdomein. Reageren
vice Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik weet dat ik dit topic een tijdje met rust gelaten heb, maar dat betekend niet dat het probleem al opgelost is. Ik heb nog steeds dat ik vaak opnieuw moet inloggen. Ik bezoek trouwens ook gtaforum via korte URL, maar andere sites die ik bezoek, en dan wel via de volledige URL, heb ik het probleem ook. Dus volgens mij ligt het dan aan iets anders. Reageren
TomFurga Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Gebruik je CCleaner? Zorg er dan voor dat de cookies van www.gtaforum.nl in de rechterkolom, dus bij de te behouden cookies, staan. Reageren
Sharingan Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Iemand ook een idee hoe ik hetzelfde probleem op los met de browser Google Chrome ? Zit er al een tijdje mee. Op 2 computers ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.