yourself Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 het lukt me niet om in san andreas geld te verdienen met taxi rijden. in gta3 en vice city lukte het me wel. als ik in stap en op 2 druk komt er rechts te staan flares: 0 en onderaan dat er geen mensen in de buurt zijn. maar ik heb de hele map doorkruist overal gereden bij de steden maar kan nergens klanten vinden :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 misschien wel als jij heel ver zit in spel maar ik vind dat wel vreemd want ik heb die probleem nog nooit meegemaaakt :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yourself Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 het is de eerste keer dat ik het probeer. heb alle missies gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 het is de eerste keer dat ik het probeer.heb alle missies gehad. Het zal waarschijnlijk een fout zijn in je spel. Herinstaleren kan natuurlijk altijd helpen,maar wel een backup van je Savegame dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yourself Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 kan iemand de taxi missies bij hem thuis proberen? savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 kan iemand de taxi missies bij hem thuis proberen?savegame Je save-game moet je hier plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meul Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb hetzelfde probleem, bij mij wil die ook geen fares vinden. Is herinstalleren echt de enige oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb dat ook al vind het wel vreemt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) ik heb dat ook al vind het wel vreemt je hoeft niet te reageren van een bericht van een ongeveer 2 weken oud lees maar de forum regels door, de kans als je een warn krijgt is best groot. Bewerkt: 13 juli 2005 door xboxsonnic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.