kwouters Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 Kan iemand stap voor stap uitleggen hoe je een 100% klaar savegame toevoegt (of vervangt) aan je GTA IV? Het lukt me niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 Hier vind je deze uitleg, onder het kopje Installatie. Daar wordt uitgebreid uitgelegd hoe je een savegame installeert, welke je trouwens ook in dat topic kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwouters Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 (bewerkt) Hier vind je deze uitleg, onder het kopje Installatie. Daar wordt uitgebreid uitgelegd hoe je een savegame installeert, welke je trouwens ook in dat topic kan downloaden. Dat is wat ik wilde hebben. Bedankt. Je hebt maar 15 sloten in gta IV. Welke van de savegames kan ik dan best nemen als ik elke keer in een ander deel van de stad wil beginnen? Bij sommige savegames begin ik steeds bij hetzelfde stad. Welke savegames nemen zodat ik steeds in andere stad terechtkom of andere omgeving? Bewerkt: 26 september 2010 door kwouters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 Je hebt maar 15 sloten in gta IV. Welke van de savegames kan ik dan best nemen als ik elke keer in een ander deel van de stad wil beginnen? Bij sommige savegames begin ik steeds bij hetzelfde stad. Welke savegames nemen zodat ik steeds in andere stad terechtkom of andere omgeving? In Broker zal je terecht komen bij de eerste missies. In Bohan vanaf de missie (23) Roman's Sorrow. In Algonquin vanaf (ongeveer) Hostile Negotiation (missie 40). En als laatste in Alderney vanaf (ongeveer) A Long Way to Fall (missie 55). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.