Jump to content

Hoe savegame invoegen in GTA IV onder Windows 7


kwouters

Recommended Posts

Hier vind je deze uitleg, onder het kopje Installatie. Daar wordt uitgebreid uitgelegd hoe je een savegame installeert, welke je trouwens ook in dat topic kan downloaden.

Dat is wat ik wilde hebben. Bedankt.

Je hebt maar 15 sloten in gta IV. Welke van de savegames kan ik dan best nemen als ik elke keer in een ander deel van de stad wil beginnen? Bij sommige savegames begin ik steeds bij hetzelfde stad. Welke savegames nemen zodat ik steeds in andere stad terechtkom of andere omgeving?

Bewerkt: door kwouters
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt maar 15 sloten in gta IV. Welke van de savegames kan ik dan best nemen als ik elke keer in een ander deel van de stad wil beginnen? Bij sommige savegames begin ik steeds bij hetzelfde stad. Welke savegames nemen zodat ik steeds in andere stad terechtkom of andere omgeving?

In Broker zal je terecht komen bij de eerste missies. In Bohan vanaf de missie (23) Roman's Sorrow. In Algonquin vanaf (ongeveer) Hostile Negotiation (missie 40). En als laatste in Alderney vanaf (ongeveer) A Long Way to Fall (missie 55).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...