Vinnie_A Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Hallo, ik was zojuist GTA: Episodes From Liberty City aan het doen, en kreeg het volgende idee: Zou het mogelijk zijn om een 'Ubermod' te maken, dwz: Een vette snelle auto, met miniguns eraan, en een raketwerper, extreem sterk, etc. Ik ben helaas niet een erg goede modder, ik plak af en toe was bestandjes en dergelijke. Maar zou dit, voor de goede modders onder ons, niet een leuk iets zijn om bv te maken, als dit mogelijk is? Met Vriendelijke Groet, Vinnie Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Dit is wel mogelijk. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Hoe dan, Djmaddox? Het lijkt me nogal veel scriptwerk om alleen al wapens (werkend) te krijgen OP een wagen. Reageren
Beagle Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Het moet met scripting, je hebt geen andere mogelijkheid. Maar de functies van GTA IV zijn erg uitgebreid, dus dat moet echt wel lukken. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 In theorie zou de Buzzard bijvoorbeeld al kunnen worden omgebouwd naar de eigenschappen van een auto. Dan heb je al een schietend object op de weg.. Lijkt me. Reageren
Vinnie_A Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Ja, oke, dat dacht ik ook al, dat het zo zou moeten. Maarja, hoe doe je dat? Iemand? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Dus als ik het goed begrijp, wil je een super mooie, moeilijke mod maken, zonder enige ervaring? Dat is wel iets te hoog gegrepen, vrees ik. Als je wilt leren modden, moet je klein beginnen, en dat steeds uitbreiden. Zo zijn alle modders begonnen. Reageren
Vinnie_A Geplaatst: 30 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Dus als ik het goed begrijp, wil je een super mooie, moeilijke mod maken, zonder enige ervaring? Dat is wel iets te hoog gegrepen, vrees ik. Als je wilt leren modden, moet je klein beginnen, en dat steeds uitbreiden. Zo zijn alle modders begonnen. Oke..., maar hoe moet ik dan klein beginnen? met ZModeler 2? Ik heb dat programma, maar ik snap er geen bal van. Reageren
Beagle Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Begin met tutorials er mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.