Mark5000 Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Hallo, ik heb GTA SA voor de PC (V2), ik zie dat je op de Playstation een cheat hebt om met je auto's over water te rijden, is deze er niet voor de computer? Auto's kunnen op het water rijden, wielen zijn een kwartslag gekanteld. Er staat bij de PC N.V.T. maar volgens mij is dit wel mogelijk?! Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt! ~ Mark5000 Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 die is er niet voor de pc probeer anders een mod ervoor te zoeke Reageren
Mark5000 Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2010 die is er niet voor de pc probeer anders een mod ervoor te zoeke Hmm helaas, waar kan ik zo een MOD vinden ofzo, hoe installeer ik deze? Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Voor modificaties hebben wij een mooi forum ingericht: de Modding Fora Reageren
Mark5000 Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Voor modificaties hebben wij een mooi forum ingericht: de Modding Fora Dankje, kan jij nu je mod acces gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.