Jump to content

hulp nodig met inlogsysteem in dialogbox

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo

ik ben bezig met een dialogbox waarmee je met de ene knop kan inloggen en met de andere registreren over sandra's accountsysteem. ik heb het script eindelijk zover gekregen om hem geen errors meer te laten zien:P alleen zegt hij ingame als je het goede wachtwoord invul alsnog Wrong Password, ik weet vrijwel zeker dat het in het eerste zinnetje van dit stukje ligt. daar heb ik ook heel lang over zitten piekeren :

if (dini_Int(playername, "password") != udb_hash(inputtext))
        	{
         		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Wrong Password!.");
         		ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, "login in TFDstunts:", "please login, if you haven't got an account \nthen type a password, and click register. \nIf you already have an account \n then type your password and click login.", "login", "register");
               }

weet iemand hoe je dan wel goed het wachtwoord kan vergelijken met de inputtext?

heel erg bedankt

Bewerkt: door Morph1
Geplaatst:

maar dit moet je toch vragen in haar topic

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek moderator-gedrag voor je te houden. De topicstarter heeft goed gedaan er een afzonderlijk topic van te maken, aangezien dit niks te maken heeft met Sandra haar accountsysteem.<<<

maar dit moet je toch vragen in haar topic

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek moderator-gedrag voor je te houden. De topicstarter heeft goed gedaan er een afzonderlijk topic van te maken, aangezien dit niks te maken heeft met Sandra haar accountsysteem.<<<

Het heeft wel iets met sandra's accountsysteem te maken maar dan ook met de tut dialog box en de tut communiceren met files:P

maar wrrm is het hier zo dood, een maand geleden kwamen er minimaal 20 posts per dag:S

nog ff en ik verhuis naar het sa-mp forum

>>> Door VWO-er: Nep moderator-tag verwijderd.<<<

Geplaatst:

if (dini_Int(playername, "password") != udb_hash(inputtext))

Als ik me niet vergis, gebruikte Sandra de udb_encode functie, dus dan wordt het:

if(dini_Int(udb_encode(playername), "password") != udb_hash(inputtext))

XD grappig dat iedereen dat roodgedrukte kan gebruiken :puh:

Mag niet. Het heet niet voor niet een mod tag.

Mag niet. Het heet niet voor niet een mod tag.

ok srry, ook aan VWO-er, zou dan eigenlijk veranderd moeten worden, maja er moet wel meer veranderd worden aan die textboxdinges:P

@ Big Boss, ty, ik zal het nu proberen en als ik er klaar mee ben zal ik het volledige dialogje hier releasen:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...