luukvanweelden Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Beste, Ik heb op de release datum van GTA SA hem meteen gekocht voor de pc dat is dus al een paar jaar terug! ik heb het spel een paar weken geleden hergeinstalleerd alles deed het goed! maar opeens starte ik het spel op en zag je alleen maar wit beeld en het menu deedt het wel maar dat was alleen in het zwart en wit. als ik dan een savegame laade sloot het spel uitzichzelf af. ik heb alles onderzocht drivers, videokaart? een week later ongeveer startte ik de computer op en kwam het autorun scherm van gta san andreas. (dit komt normaal nooit) heel raar dus. Ik hat nergens op geklikt en opeens kwam dat scherm. ik start het spel op en verek hij doet het alles doet het perfect. ik sloot het spel af en starte hem een uurtje later op en ja hoor weer het witte beeld. ik snap er helemaal niks van? gisteren starte ik de computer op en kwam weer de autorun dus heb ik gisteren de hele dag gespeeld. maar vandaag gaf hij weer een fout? ik snap er niks van ik weet niet of jullie ideen hebben? groeten Luuk Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Ik kan niet heel veel opmaken uit je post. Zou je een screen kunnen plaatsen van het "zwart-witte" beeld? Gelieve voortaan op hoofdletters enzo te letten, dat leest heel wat prettiger. Reageren
luukvanweelden Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Zie foto: Dit krijg je als je hem opstart. Het menu werkt wel alleen de kleuren niet. Als je een game laadt, dan sluit hij hem af. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik zou hem eens opnieuw installeren en je videodrivers updaten. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Kun je mss even je videocard naam en geheugen posten? Mss zit het daarin Maar probeer eerst wat flitskikker zij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.