vicepascal Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb een vraag. Wie heeft voor mij een save-game nadat je Diaz hebt vermoord met Lance en je missies kunt doen met de Muziekstudio. Ik was op weg naar een savehouse maar toen was het unhandeld exeption (of iets dergelijks) Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ikke heb dacht ik wel zon savegame. Maar ik weet niet hoe ik deze neer moet zetten. Misschien kan jij me helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 met Rapidshare uploadsite kun jij die savegame uploaden en de download link hier neerzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Hier zijn mijn savefiles: Je hebt diaz verslagen Savefile na missie Rub Out Je kan de Love Fist missie's al doen je kan Love Fist missie al doen @Vicepascal Graag gedaan Bewerkt: 27 juni 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vicepascal Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Dank je wel allen. Hoef ik tenminste niet weer dat hele gedoe opnieuw te doen. Ik speel namelijk zonder trainer etc. dus en dan is het best moeilijk om sommige missies te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Voor als een missie niet lukt, kun je ook altijd in onze eigen gemaakte walkthrough bekijken, je kunt hem vinden op http://viceciyt.gtagames.nl, trouwens sportief dat je zonder trainers/cheats speelt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.