kwouters Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2010 (bewerkt) Ik heb volgend probleem hebben jullie het ook? Dat de camera niet meedraait tijdens het rijden, dat je zelf aan de muis moet komen om de camera in de goede richting te krijgen zodat je weet waar je rijdt. (als je bijvoorbeeld ergens afslaat draait de camera niet goed mee, dan blijft de camera achter jouw (tenzij je met de muis dan de camera in de juiste richting draait door de muis te bewegen in die richting naarwaar de auto moet rijden) Is dit een veelvoorkomend probleem in gta iv en bestaat er een patch voor? Bewerkt: 27 september 2010 door kwouters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2010 Dit is inderdaad zo in GTA IV, en dat kan je volgens mij ook niet veranderen. Leer gewoon met je muis meekijken, dat doet zowat iedereen en is ook handig voor als je wat verder in het spel zit; dan zal je namelijk meer en meer drive-by's doen, waarbij je uit je auto moet schieten. Dat doe je ook met je muis, dus is het wel handig als je al kan sturen en schieten tegelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wollie1979 Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 Dit is inderdaad zo in GTA IV, en dat kan je volgens mij ook niet veranderen. Leer gewoon met je muis meekijken, dat doet zowat iedereen en is ook handig voor als je wat verder in het spel zit; dan zal je namelijk meer en meer drive-by's doen, waarbij je uit je auto moet schieten. Dat doe je ook met je muis, dus is het wel handig als je al kan sturen en schieten tegelijk. klopt helemaal! En oefening baart kunst! Ik moest er even aan wennen, maar al gauw maak je de mooiste drive-by's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 Ik denk dat de topicstarter iets anders bedoeld: In zowel GTA IV als in GTA SA komt er een rare bug voor op sommige momenten. Normaal gesproken draait de camera eerst niet mee(wat jullie bedoelen), en daarna centreert hij zich alsnog. Probeer maar eens terwijl je rijdt even je camera te bewegen en hem dan schuin te laten staan. Na een paar seconden gaat hij normaal gesproken alsnog op de goede plek staan... Er is echter een bug waardoor hij zich helemáál niet meer centreert. Dan kun je zo ver rijden als je wil, maar dan zal hij gewoon zo blijven staan zoals hij na een bocht stond, of zoals je hem neer hebt gezet, tenzij je de muis gebruikt. Hoe dit komt? Geen flauw idee. Hoe te fixen: -Meestal is dit na een paar minuten automatisch weg -zo niet: stap eens uit je auto, loop een rondje ofzo en stap weer in.. -Anders een keer camerastandpunt veranderen en weer terug zetten(V, dacht ik)... -Probeer eens dood te gaan... -Als het daarna nog steeds niet werkt zou je het spel misschien eens kunnen saven en opnieuw moeten laden... -Als zelfs dat niet werkt opnieuw GTA opstarten... En anders misschien een keer opnieuw installeren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 ik had ook even gekeken op me pc, na ongeveer 5 meter doorijden (na de bocht) draait hij toch langzaam maar zeker bij. dus dit lijkt mij niet normaal of mij pc is zwaart (piep) dat hij em meedraait Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wollie1979 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2010 ik had ook even gekeken op me pc, na ongeveer 5 meter doorijden (na de bocht) draait hij toch langzaam maar zeker bij. dus dit lijkt mij niet normaal of mij pc is zwaart (piep) dat hij em meedraait dit is dus wel normaal voor het spel. Al is het verre van ideaal dat je je muis nodig hebt om bij te draaien. Lees bovenstaande posts nog maar eens door... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2010 ik had ook even gekeken op me pc, na ongeveer 5 meter doorijden (na de bocht) draait hij toch langzaam maar zeker bij. dus dit lijkt mij niet normaal of mij pc is zwaart (piep) dat hij em meedraait dit is dus wel normaal voor het spel. Al is het verre van ideaal dat je je muis nodig hebt om bij te draaien. Lees bovenstaande posts nog maar eens door... ohh sorry, had ik niet goed gezien. Ik dacht dat er stond dat het nooit gebeurde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wollie1979 Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 ik had ook even gekeken op me pc, na ongeveer 5 meter doorijden (na de bocht) draait hij toch langzaam maar zeker bij. dus dit lijkt mij niet normaal of mij pc is zwaart (piep) dat hij em meedraait dit is dus wel normaal voor het spel. Al is het verre van ideaal dat je je muis nodig hebt om bij te draaien. Lees bovenstaande posts nog maar eens door... ohh sorry, had ik niet goed gezien. Ik dacht dat er stond dat het nooit gebeurde never mind! Je snapt het nu in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.