Jump to content

[RDR] Liars and Cheats Pack

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb dit pack van de week gedownload, maar een paar dingen snap ik nog niet helemaal. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

- Explosive rifle: Hoe kom ik in de multiplayer mode aan dit wapen? Ik zie hem namelijk niet in mijn wapen inventaris.

- Explosive rifle: Er zou ook een challenge met dit wapen in de single player mode moeten zijn. Enkel kom ik deze challenge nergens tegen. Moet je eerst alle challenges gedaan hebben, voordat je deze challenge kan spelen? ( ik heb het spel al voor 100% uitgespeeld, alleen heb ik per ongeluk een nieuwe game over mn 100% savegame opgeslagen :ch: )

- Weet iemand toevallig ook, hoe je die trophy kunt krijgen, waar je in een posse 50.000? punten moet scoren? Hoe werkt dat? En is dit een beetje te doen?

Ik hoop dat er gamers zijn die dit pack ook hebben gedownload en wat snuggerder zijn dan ik....

Gr. Mike !

Geplaatst: (bewerkt)

De explosive rifle krijg je nadat je één van die nieuwe hide-outs hebt voltooid, die meekwamen met het Liars and Cheaters pack. (Je houd hem echter niet, als je een nieuwe Free Roam start, zul je hem opnieuw moeten halen.)

In de Singleplayer is hij te koop bij een gunsmith voor $5000,- De SP challenge unlock je nadat je hem gekocht heb, de MP challenge zou er tussen moeten staan sinds je het pack gedownload hebt.

"Put the posse on a pedastal" is heel eenvoudig. Maak een posse (minimaal 2 man dus) en ga punten scoren. Hide-outs zijn daar heel mooi voor. Ik denk dat je punten krijgt op basis van tijd, kills en deaths, maar daar ben ik niet zeker van. Per hideout moet je toch wel zeker 2000-5000 punten kunnen verdienen. Andere manieren om punten te krijgen weet ik niet, heb me er nog niet echt in verdiept, maar het is zeker goed te doen.

Gister had ik nog met een posse van 2 man een score van 100.000 punten.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Ik wil er ook nog even aan toevoegen dat je in de multiplayer heel weinig kogels krijgt voor de Explosive rifle je kan jammer genoeg ook geen ammo uit de ammo boxen halen, dus als je kogels op zijn zul je terug opnieuw zo'n gang hideout moeten doen.

Deze gang hideouts nemen ook wel redelijk veel tijd in beslag. :{

Geplaatst:

Sentasi: Bedankt voor je duidelijke uitleg.

Wel jammer indd. dan dat die rifle zo weinig munitie heeft en dat je hem bij verlaten van je free roam sessie gelijk kwijt bent. En om nou elke keer opnieuw een hide out te doen om weer in het bezit te komen van deze rifle, doe je ook maar een paar x misschien. Als ik het goed begrijp kan je deze explosvie rifle dus ook alleen in Free roam gebruiken en niet in b.v. een shoot out?

Anyway, thanks voor de uitleg nogmaals!

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp kan je deze explosvie rifle dus ook alleen in Free roam gebruiken en niet in b.v. een shoot out?

Weet ik niet, ik heb het niet geprobeerd. Zoals je zegt, het is leuk om hem te halen en er even mee te kloten, maar om er nou elke keer een hide-out voor te moeten doen is vervelend.

Ik vermoed dat je hem dan ook verliest, aangezien je een andere game-mode opstart. Als je doodgaat raak je hem ook kwijt, beetje jammer. :puh:

Geplaatst:

Sentasi: Bedankt voor je duidelijke uitleg.

Wel jammer indd. dan dat die rifle zo weinig munitie heeft en dat je hem bij verlaten van je free roam sessie gelijk kwijt bent. En om nou elke keer opnieuw een hide out te doen om weer in het bezit te komen van deze rifle, doe je ook maar een paar x misschien. Als ik het goed begrijp kan je deze explosvie rifle dus ook alleen in Free roam gebruiken en niet in b.v. een shoot out?

Anyway, thanks voor de uitleg nogmaals!

Je kan hem ook gebruiken in een shoot out, maar hoe je er dan aan moet geraken weet ik niet juist. :N

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hello allemaal,

Ik wil die single player challenge van de explosive rifle nog steeds erg graag halen alleen ben ik er nu achter dat deze alleen te koop is bij de gunsmith in Blackwather. Helaas ben ik zo lomp geweest om over mn 100% savefile een nieuwe game te saven...

Dus om nu tot in Blackwather te komen zou ik bijna alle missies weer moeten doen. Ik lees hier en daar weleens wat over savefiles.. aangezien ik niet zo'n zin meer heb om alle missies op nieuw te doen, vroeg ik me af hoe dit werkt met savefiles?

Waar vind ik die? Hoe werkt dat? Zitten er risco's aan ? ( is dat illegaal of kan het tot problemen lijden )

Ik hoop dat iemand hier de juiste antwoorden op weet...

Alvast dank !!

Mzzl

Geplaatst:

Ik had verwacht dat je die 2 extra outfits die je gratis kon downloaden al direct kon gebruiken, maar toen zag ik dat je ze eerst nog via challenges moet unlocken. :7

Geplaatst:

Ik had verwacht dat je die 2 extra outfits die je gratis kon downloaden al direct kon gebruiken, maar toen zag ik dat je ze eerst nog via challenges moet unlocken. :7

Same 4 me :7

Geplaatst:

Er staat me iets van bij dat Red Dead savegames niet uit te wisselen zijn, omdat ze gekoppeld zijn aan je PSN-ID. Heb hier is iets over gelezen, maar weet niet precies meer hoe en wat.

MP Savegames sowieso niet aan beginnen, dan wordt je online rank gereset naar 0. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...