Jump to content

gta 4 wil nie opstarte


proaz

Recommended Posts

gta 4 wil niet opstarten,

dan krijg ik da zwarte dingetje dosbox ofzo..

en verder niks, volgens canyourunit moet hij wel kunnen.

(volgens flitskikker ook maar die ondersteunt mijn processor niet)

Pentium® Dual-Core CPU E6500 @ 2.93GHz

verder voldoe ik aan de minimum- en max eisen op processor na dus,,

moet ik nieuwe kopen ofzo?

(srry voor wijnig gebruiken van leestekens enzo net niewe toetsenbord gehaald met duitse leesteken indeling en wil nie egt instelle op duits dus ff kijke)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • proaz

    18

  • PinganZ

    5

  • wesley123

    4

  • Hayte

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Flitskikker's infotool klopt vrijwel volledig op een paar kleine dingen na, deze tool is in ieder geval een stuk meer te vertrouwen dan CYRI

Is je pc van een fabrikant? post ook de rest van je specificaties eens.

En ten derde, dat je nou een Duits toetsenbord hebt geeft geen excuus om geen normale woorden te typen, en ook het niet gebruik van leestekens is een slap excuus, dat deed je van te voren ook niet en voor zover ik weet gebruikt Duitsland dezelfde toetsenbord indeling, dus gebruik eens leestekens en fatsoenlijk Nederlands.

Link to comment
Delen op andere websites

Flitskikker's infotool klopt vrijwel volledig op een paar kleine dingen na, deze tool is in ieder geval een stuk meer te vertrouwen dan CYRI

Is je pc van een fabrikant? post ook de rest van je specificaties eens.

En ten derde, dat je nou een Duits toetsenbord hebt geeft geen excuus om geen normale woorden te typen, en ook het niet gebruik van leestekens is een slap excuus, dat deed je van te voren ook niet en voor zover ik weet gebruikt Duitsland dezelfde toetsenbord indeling, dus gebruik eens leestekens en fatsoenlijk Nederlands.

duitsland heb iets andere indeling kijk maa op google maja da boeit nie

uhmm specs...

video kaart: eah5750-formula

ram: 2gb kingston

moederbord weet ik zo nie maa is een socket 775,

enuhmm ik zag al een core2duo die op 3,9 ghz draait.

kweenie maa volgens mij moet dat voldoende zijn omdat minimum 1,8 ghz is

ohh jij bedoelt da,kweenie,maa,moe.

kan ik niks aan doen kom uit almelo zo praten wij maja zal probere normaal te type

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

nou als je dat probeert, waarom merk ik er niks van in je bericht? Het is alleen maar vager geworden...

Daarbij, je hebt FK's infotool gebruikt, waarom neem je dan niet de moeite om met die tool je specs te posten waardoor we ten minste fatsoenlijke info hebben? hjiermee komen we niks verder want dat het socket 775 was was ik ook al wel achter.

Link to comment
Delen op andere websites

nou als je dat probeert, waarom merk ik er niks van in je bericht? Het is alleen maar vager geworden...

Daarbij, je hebt FK's infotool gebruikt, waarom neem je dan niet de moeite om met die tool je specs te posten waardoor we ten minste fatsoenlijke info hebben? hjiermee komen we niks verder want dat het socket 775 was was ik ook al wel achter.

het was trouwens uit mijn hoofd die specs maja omdat jij het zo graag wilt..

post-124512-1285607960,1.png

ik heb 2047 gb ram heb maa voor recommerend moet je 2048gb hebben,

maakt da nou egt iets uit?

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2047 gb ram heb maa voor recommerend moet je 2048gb hebben,

maakt da nou egt iets uit?

dubbele post ging perongeluk wou edit doen :$

ohwja voor de slimpies als je niet naar mij processor kijkt :puh: qant vid kaart enzo zijn passed voor recommerend

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als de processor dat niet is, houdt het op, he? ;)

...... zoals ik al zij IK GA EEN NIEUWE HALEN!!!!!!

maar ik zij ook als je NIET naar de rest kijkt maakt het dan egt iets uit tussen die 1 gb?

als je een nieuwe haalt, dan is je probleem toch opgelost? En die 1 kB zal het verschil niet maken hoor.

Jij praat steeds over gb...dan zit je er toch een factor 1 miljoen naast.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet 2048 GB en ook niet 2048 kB. Het is 2048 MB, ofwel 2 GB. Wou dit even vermelden omdat er wel degelijk een groot verschil in zit. xD

Je hebt 2GB RAM in je computer zitten, dus op dat vlak kan er geen probleem zijn. Als je je processor vervangt (houdt rekening met je moederbord en voeding!) dan zal je GTA IV inderdaad goed kunnen draaien. De videokaart is goed genoeg voor GTA IV op high, dus als je een Quad Core of hoger koopt zal je GTA IV dan ook op high kunnen spelen. Al heb je dan volgens mij wel minstens een GB meer aan werkgeheugen (= RAM geheugen) nodig. Dan koop je misschien best nog een latje RAM geheugen van 2GB erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet 2048 GB en ook niet 2048 kB. Het is 2048 MB, ofwel 2 GB. Wou dit even vermelden omdat er wel degelijk een groot verschil in zit. xD

Je hebt 2GB RAM in je computer zitten, dus op dat vlak kan er geen probleem zijn. Als je je processor vervangt (houdt rekening met je moederbord en voeding!) dan zal je GTA IV inderdaad goed kunnen draaien. De videokaart is goed genoeg voor GTA IV op high, dus als je een Quad Core of hoger koopt zal je GTA IV dan ook op high kunnen spelen. Al heb je dan volgens mij wel minstens een GB meer aan werkgeheugen (= RAM geheugen) nodig. Dan koop je misschien best nog een latje RAM geheugen van 2GB erbij.

bij pc winkel vertelden ze mij dat games aleen maar 2 lijnen ondersteunen en geen quad core hoe zit da nu??

was tog al van plan om nog 2 gig ram debij te hale

hoe start jij em op dan bij mij aleen klein zwart schermpje en dan leest hij de cd verder niks :S

(ik bedoelde inderdaad 1kb mijn fout)

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet 2048 GB en ook niet 2048 kB. Het is 2048 MB, ofwel 2 GB. Wou dit even vermelden omdat er wel degelijk een groot verschil in zit. xD

Je hebt 2GB RAM in je computer zitten, dus op dat vlak kan er geen probleem zijn. Als je je processor vervangt (houdt rekening met je moederbord en voeding!) dan zal je GTA IV inderdaad goed kunnen draaien. De videokaart is goed genoeg voor GTA IV op high, dus als je een Quad Core of hoger koopt zal je GTA IV dan ook op high kunnen spelen. Al heb je dan volgens mij wel minstens een GB meer aan werkgeheugen (= RAM geheugen) nodig. Dan koop je misschien best nog een latje RAM geheugen van 2GB erbij.

bij pc winkel vertelden ze mij dat games aleen maar 2 lijnen ondersteunen en geen quad core hoe zit da nu??

was tog al van plan om nog 2 gig ram debij te hale

hoe start jij em op dan bij mij aleen klein zwart schermpje en dan leest hij de cd verder niks :S

(ik bedoelde inderdaad 1kb mijn fout)

(mij toetsenbord blijkt dus spaans te zijn dus maja boeit verder niks :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...