Jump to content

gta 4 wil nie opstarte


proaz

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • proaz

    18

  • PinganZ

    5

  • wesley123

    4

  • Hayte

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vanwaar de bump?

De nieuwste spellen ondersteunen vrijwel altijd 4 kernen, sterker nog, dat staat vaak bij de recommended eisen. De wat ouderen ondersteunen inderdaad maar 1 of 2 kernen.

ging perongeluk :$

maar hoe opent iedereen hem dan als ze niet minimum hebben,

bij mij krijg ik aleen dat zwarte opdrachtprompt ding, laad hij de cd en gaat hij terug naar windows is daar een tool voor ofzo?

(ik gebruik windows 7home primium origineel natuurlijk :puh:)

dus jullie zegge dat die mafkesen in de winkel die de hele dag met pc's bezig zijn tege mij lulle om mij veel goedkopere troep te verkope?

klinkt heel raar xD

ohwja weet iemand hoe ik mij toetsenbord instellingen spaans krijg??

lijkt mij beetje maf als ik daar een heel topic over zou make maja niks op internet over hoe dat moet.....

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

dus jullie zegge dat die mafkesen in de winkel die de hele dag met pc's bezig zijn tege mij lulle om mij veel goedkopere troep te verkope?

klinkt heel raar xD

ligt eraan welke winkel je heengaat. Er zijn zat winkels waar verkopers rondlopen die de ballen verstand hebben van computers en je gewoon maar wat aansmeren. Als je de betere computerzaak binnenloopt mag je verwachten dat ze toch wel enig verstand van zaken hebben.

ohwja weet iemand hoe ik mij toetsenbord instellingen spaans krijg??

lijkt mij beetje maf als ik daar een heel topic over zou make maja niks op internet over hoe dat moet.....

waarom zou je je instellingen op spaans willen hebben? Nederlands lijkt me logischer toch?

Kijk eens bij configuratiescherm en dan landinstellingen. Ik weet niet waar dat bij Win7 zit, maar het zal niet zoveel verschillen van Vista.

Link to comment
Delen op andere websites

post-124512-1285778355,28.jpg

dus jullie zegge dat die mafkesen in de winkel die de hele dag met pc's bezig zijn tege mij lulle om mij veel goedkopere troep te verkope?

klinkt heel raar xD

ligt eraan welke winkel je heengaat. Er zijn zat winkels waar verkopers rondlopen die de ballen verstand hebben van computers en je gewoon maar wat aansmeren. Als je de betere computerzaak binnenloopt mag je verwachten dat ze toch wel enig verstand van zaken hebben.

ohwja weet iemand hoe ik mij toetsenbord instellingen spaans krijg??

lijkt mij beetje maf als ik daar een heel topic over zou make maja niks op internet over hoe dat moet.....

waarom zou je je instellingen op spaans willen hebben? Nederlands lijkt me logischer toch?

Kijk eens bij configuratiescherm en dan landinstellingen. Ik weet niet waar dat bij Win7 zit, maar het zal niet zoveel verschillen van Vista.

mij toetsenbord is spaans :puh: anders klopt de helft nie en heb ik niks aan 3kwart van me speciale teken toetsen xD

hmm al gekeken zijn alemaal anders dan deze...

volgens wikipedia istie spaans internationaal maar bij instellingen ben ik deze nie tegengekomen:

(zie plaatje)

dus uhmm dat was mijn reden wrm ik em spaans iwl hebben xD

enuhmm ik haal toch maar een core 2 duo ga nie voor aleen gta4 een quad hale bij rockstar kunne ze ook nooit normaal een spel make :S

ohwjaa hoe krijgt iedereen het voorelkaar om em te openen als ze niet aan minimum voldoen?

bij mij leest ie aleen cd, daarna zwart opdracht-prompt schermpje, en dan sluit ie af.

Is daar een patch ofzo voor, miss kan ik et tog voorelkaar krijge te spele voor ik nieuwe processor heb

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik zat er al aan te denken om een core 2 quad te hale...

maar omdat ik geen 200-300 euro ga en wil betale word et nie eentje op 3 ghz ofzo:

Intel Core 2 Quad Q8300 Yorkfield 2.5GHz 4MB L2 Cache

kweenie of da wel snel genoeg is voor gta 4 en al die andere next gen games

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik zat er al aan te denken om een core 2 quad te hale...

maar omdat ik geen 200-300 euro ga en wil betale word et nie eentje op 3 ghz ofzo:

Intel Core 2 Quad Q8300 Yorkfield 2.5GHz 4MB L2 Cache

kweenie of da wel snel genoeg is voor gta 4 en al die andere next gen games

Elke Quad Core voldoet wel voor de nieuwste games, en je kan eventueel nog overclockken (al heb ik daar geen ervaring mee).

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik zat er al aan te denken om een core 2 quad te hale...

maar omdat ik geen 200-300 euro ga en wil betale word et nie eentje op 3 ghz ofzo:

Intel Core 2 Quad Q8300 Yorkfield 2.5GHz 4MB L2 Cache

kweenie of da wel snel genoeg is voor gta 4 en al die andere next gen games

Elke Quad Core voldoet wel voor de nieuwste games, en je kan eventueel nog overclockken (al heb ik daar geen ervaring mee).

ohh oke ik zal vandaag of morgen nog wel ff in de stad kijken of ze daar nog iets hebben liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

http://azerty.nl/8-913-212353/processor-1-x-intel-core-2-q.html

Voor 138 euro heb je er al een.

Moet je wel eerst kijken op de CPU support list van je moederbord of hij ondersteund word, en zo ja vanaf welke BIOS.

eeh dankjewel voor link.

Had al gekeken op internet, vond aleen voor zelfde prijs 1 op 1,5 ghz.

Ik ga morgen miss nu nog eerst ff naar de stad kijken daar hebbe ze mij pc ook gebouwd,

dus weten ze ook welke wel gaat passen xD is gwn socket775. Dus moet passen als et goed is

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een vrij nieuw bord is wel.

Maar de oudere 775 borden kunnen de nieuwe 45nm processoren niet draaien.

Maakt niet uit, maar je moet toch even in je CPU support list kijken om te kijken welke BIOS versie nodig is voor een Core2Quad.

En als jij die BIOS versie niet hebt zul je eerst je BIOS moeten flashen voordat je nieuwe CPU gaat werken

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een vrij nieuw bord is wel.

Maar de oudere 775 borden kunnen de nieuwe 45nm processoren niet draaien.

Maakt niet uit, maar je moet toch even in je CPU support list kijken om te kijken welke BIOS versie nodig is voor een Core2Quad.

En als jij die BIOS versie niet hebt zul je eerst je BIOS moeten flashen voordat je nieuwe CPU gaat werken

Kijk ff door het raampje naar model xD,

En kan het niet zien -,-''

FF kijke. Zo van FOXCONN site gehaald::

Hij ondersteund:

Intel® Core™2 Quad, Core™2 Duo, Pentium® Dual-Core processors, Socket T (LGA775)

Supports Intel® 45nm Multi-Core processors

Zelf is het een: FOXCONN G41MXE

*ik laat het doen want de laatste keer dat ik ging prutse wastie bijna in de fik gevloge..

(daardoor heb ik nu deze pc)

en mijn neon zit met plakband en 100 kabels aan de zijwand vast dus krijg ik em ook bijna nie meer dicht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het knap dat jij je computer kunt laten fikken. Wat heb je dan in godsnaam lopen doen? O.o

ik wou een nieuwe kast...

En je raad het al, alles zat verkeerd op elkaar.

Dikke vonken rook alles derop en deraan.

Dus nu alles weggegooit. (In de kast dus)

En een nieuwe late bouwe, aleen met een klote processor drin weet ook nie wrm :puh:

Volgens mij werd dat ding een beetje duur

maar hoe start iedereen gta4 nu op zonder de minimum systeemeisen?

Bij mij gebeurt er niks, zelfs heb ik betere pc dan sommigen die em gwn kunne spele.

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...