Jump to content

gta 4 wil nie opstarte


proaz

Recommended Posts

wat een onzin verhaal zeg, ten eerste past vrijwel alles maar op 1 manier op elkaar, ten tweede is zoiets tegen kortsluiting beveiligd, dus de stroom gaat er in dat geval al af, puire onzin dus.

Daarbij, ik dachtr dat jij op je spelling ging letten? wrom tiep je nog stees de woorde zo dn? Volgens mij is het ook 1 van de forumregels(die je als het goed is weet), het gebruik van ABN

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • proaz

    18

  • PinganZ

    5

  • wesley123

    4

  • Hayte

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Wesley: Vergeet maar eens spacers in je behuizing te draaien, dat gaat van pets pets en hij doet het niet meer.

En dan zit je nog met de stank :puh:

maar inderdaad je kunt dingen niet verkeerd op elkaar plaatsen, het past er inderdaad meer op 1 manier in.

Link to comment
Delen op andere websites

@Wesley: Vergeet maar eens spacers in je behuizing te draaien, dat gaat van pets pets en hij doet het niet meer.

En dan zit je nog met de stank :puh:

maar inderdaad je kunt dingen niet verkeerd op elkaar plaatsen, het past er inderdaad meer op 1 manier in.

Weet je het heel zeker?

De stekkertjes die je aan je moederbord vastzet,(die hele kleine) van aan en uit, usb, ledjes enzo passen vrijwel overal op.

dat heb ik dus verkeert gedaan en toen zij die ongeveer, "pak een blusapperaat"

(en ik had nog nooit van die "spacers" gehoord dus je raad het al... (inmiddels weet ik al wat het zijn)

herinstallatie niet, wel als administrator uitgevoert.

(als je bedoelt dat hij niet gta 4 opent)

kan het daaraan liggen dan?

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Die kleine stekkertjes moeten gewoon aangesloten worden op de aansluitingen voor het frontpanel van je mobo.

Als je dit verkeerd doet is dat nog niet zo erg dan doen alleen je LEDs niet of hij wil niet aan.

Als je je USB aansluiting verkeerd heb gedaan dan kan het zijn dat je je USB apparaat sloopt, maar de complete computer heb ik nog nooit meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kleine stekkertjes moeten gewoon aangesloten worden op de aansluitingen voor het frontpanel van je mobo.

Als je dit verkeerd doet is dat nog niet zo erg dan doen alleen je LEDs niet of hij wil niet aan.

Als je je USB aansluiting verkeerd heb gedaan dan kan het zijn dat je je USB apparaat sloopt, maar de complete computer heb ik nog nooit meegemaakt.

Egt waar he boeiend ik heb die hele pc gesloopt boeit mij nie eens hoe...

Jaloers ofzo?? xD

maja nu heb ik gta 4 handmatig deraf gesloopt (mappen enzo)

Nu krijg ik die installatieschermpje niet meer, als ik vanaf cd open en dan op die lange balkje klik (Voor installatie) gebeurt er niks.

wtf moet ik nu weer doen.

Of heb ik weer iets gesloopt? XD

(al gefixt)

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Dude, had je überhaupt de handleiding doorgenomen?

Nog iets, nooit losse mappen verwijderen. Dan ben je gewoon idioot bezig. Ik zou, als je dit nog niet hebt gedaan, even CCleaner laten draaien om alle register sleutels goed te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, had je überhaupt de handleiding doorgenomen?

Nog iets, nooit losse mappen verwijderen. Dan ben je gewoon idioot bezig. Ik zou, als je dit nog niet hebt gedaan, even CCleaner laten draaien om alle register sleutels goed te zetten.

hmm lijkt me een slim plan om nooit meer losse mappen te verwijderen.

(nee had em al opnieuw geïnstalleerd via programmabehher of hoe dat mag heten)

kan em spele met een lagg van 2 min om de 5 meter rijden nieuwe processor moet het verhelpen hoop ik zaterdag :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...