koter Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 hallo, ik ben weer eens bezig met gta san andreas. graag een auto gaan modden ik heb de 3ds max trail gedownload. maar het lukt me niet om de standaard washington.dff file in 3ds max te krijgen hoe moet ik dit doen? alvast bedank. Reageren
rienie Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 (bewerkt) Zmodeler downloaden. Kost 60 euro. Maar als je dat al niet weet. Kan ik zo al raden dat je geen ervaring met al die dingen heb. En het zal ook beter zijn om nog een paar duizend tuts te volgen. Bewerkt: 27 september 2010 door rienie Reageren
Beagle Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Zmodeler downloaden. Kost 60 euro. Maar als je dat al niet weet. Kan ik zo al raden dat je geen ervaring met al die dingen heb. En het zal ook beter zijn om nog een paar duizend tuts te volgen. Waar slaat dat nou weer op? Waarom zou je nou weer Zmodeler downloaden voor 60 eu? @TS: Je moet KAMS installeren, dan kan je dff's importeren. Reageren
rienie Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Sorry, Dat ik dat nou net niet wist. Reageren
koter Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2010 (bewerkt) Zmodeler downloaden. Kost 60 euro. Maar als je dat al niet weet. Kan ik zo al raden dat je geen ervaring met al die dingen heb. En het zal ook beter zijn om nog een paar duizend tuts te volgen. Waar slaat dat nou weer op? Waarom zou je nou weer Zmodeler downloaden voor 60 eu? @TS: Je moet KAMS installeren, dan kan je dff's importeren. hallo, dankje wel voor je snelle reactie. wat bedoel je met Kams ik heb rond gekeken op het internet maar er zijn zoveel dingen. dus ik snap het niet helemaal. edit: ik heb nu Kams maar hoe moet ik hem instaleren en gebruiken ik heb de read me's even door gelezen maar snap er eigelijk niets van Bewerkt: 27 september 2010 door koter Reageren
keessie Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 hallo, dankje wel voor je snelle reactie. wat bedoel je met Kams ik heb rond gekeken op het internet maar er zijn zoveel dingen. dus ik snap het niet helemaal. edit: ik heb nu Kams maar hoe moet ik hem instaleren en gebruiken ik heb de read me's even door gelezen maar snap er eigelijk niets van als je hem goed geïnstalleerd is staat er in het menutje van de balk rechts een hamertje daar klik je op en vervolgens zie je onder kam's scripts DFF OI staan, die moet je hebben als je dat geopend heb staat hij standaard op export en bovenin dat schermpje moet je dus even import maximaliseren succes Reageren
koter Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2010 hallo, dankje wel voor je snelle reactie. wat bedoel je met Kams ik heb rond gekeken op het internet maar er zijn zoveel dingen. dus ik snap het niet helemaal. edit: ik heb nu Kams maar hoe moet ik hem instaleren en gebruiken ik heb de read me's even door gelezen maar snap er eigelijk niets van als je hem goed geïnstalleerd is staat er in het menutje van de balk rechts een hamertje daar klik je op en vervolgens zie je onder kam's scripts DFF OI staan, die moet je hebben als je dat geopend heb staat hij standaard op export en bovenin dat schermpje moet je dus even import maximaliseren succes dankje wel het is geluk! ik heb 2 vragen nog: 1. ik heb nu een mod gemaakt maar het lukt me niet om hem te exporten ik heb een of andere .coll nodig??? waar kan ik die vinden ? 2. kan ik de snelheid van bijvoorbeeld de faggio aanpassen? Reageren
Beagle Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Die col zit in de originele dff, die kan je gewoon opgeven. De snelheid moet in handling.cfg aangepast worden. Reageren
koter Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) Die col zit in de originele dff, die kan je gewoon opgeven. De snelheid moet in handling.cfg aangepast worden. hallo, dit met die coll lukt nu en dan druk ik op export ddf en dan krijg ik een foutmelding: select the objects you want to export en waar kan ik die handling.cfg vinden ?? gewoon in de san andreas root? Edit: heb de Handling.cfg gevonden ik heb dit geopend met kladblok aan daar staat alles in danku. Edit 2: kep heel veel vragen sorry.: ik kan de faggio niet tussen de namen van de auto's vinden en hoe kan ik dan de sneldheid aan passen? Edit 3: ik heb nu de faggio.dff maar hoe krijg ik nu de bijpassendde faggio.txd? Bewerkt: 28 september 2010 door koter Reageren
Beagle Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Ja.. logische foutmelding toch? Je moet alle objecten selecteren die je wil exporten. @edit2: Faggio staat onder moped. @edit3: Gewoon de originele faggio.txd gebruiken en die aanpassen of een nieuwe maken met bijv. TXD Workshop. Reageren
koter Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) Ja.. logische foutmelding toch? Je moet alle objecten selecteren die je wil exporten. @edit2: Faggio staat onder moped. @edit3: Gewoon de originele faggio.txd gebruiken en die aanpassen of een nieuwe maken met bijv. TXD Workshop. onder moped staat bij mij dirtbike??? en ik heb nu dus ook de faggio.txd en dan zet ik hem in gta sa met img maar dan kan ik niet in mijn grage want daar staat un faggio en loopt mijn spel vast. wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 28 september 2010 door koter Reageren
Beagle Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Kan aan héél veel liggen, dus je moet alles dubbel checken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.