Jump to content

GTA IV PROBLEEM


maroee2600

Recommended Posts

beste,

ik heb deze gta iv gedownload via thepiratebay,en heb alles geinstalleert.

en dan heb ik de crack gedownload , en als ik op LaunchGTAIV op klik dan zegt die SecuLauncher:failed to start application.[2000]

wat doet ik verkeer ? :N :N :N :N :N

Bewerkt: door maroee2600
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is gewoon jaloers op andere die hem wel kunnen betalen.

Op dit forum verlenen wij geen hulp aan mensen die GTA (of andere betaalde software) via de verkeerde weg heeft gedownload, dit om te te voorkomen dat op het forum illegale dingen besproken worden en zo de server op offline gaat. Als je GTA IV wilt spelen moet je hem of kopen (en dus ook hulp van ons willen ontvangen), of je moet het uitzoeken met je GTA IV crack en geen hulp van onze willen ontvangen. Ook kan ik je meedelen dat het uitschelden van mensen die wel het geld hebben om te betalen niet helpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is gewoon jaloers op andere die hem wel kunnen betalen.

Op dit forum verlenen wij geen hulp aan mensen die GTA (of andere betaalde software) via de verkeerde weg heeft gedownload, dit om te te voorkomen dat op het forum illegale dingen besproken worden en zo de server op offline gaat. Als je GTA IV wilt spelen moet je hem of kopen (en dus ook hulp van ons willen ontvangen), of je moet het uitzoeken met je GTA IV crack en geen hulp van onze willen ontvangen. Ook kan ik je meedelen dat het uitschelden van mensen die wel het geld hebben om te betalen niet helpt.

ik heb egt een hele rare vraag..

mag het ook nie als je em van betaalde downloadsoftware haalt??

(nie da ik da heb maja(

ohwjaa en wij jaloers zijn op een download waar jij miss een dag op hebt gewacht half uur instalere en die dan nie werkt?

nee liever 30 euro in de stad en binnen een uur spele met hulp van gtaforum als ik een fout heb :puh:

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...