TekaLoca Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) Type: De bedoeling is dat de afbeelding die je gaat tegenkomen bij 'Voorbeeld' precies in het midden gaat van de gegeven resolutie (grootte) hier onder Stijl: / Grootte: 240x400 (Samsung Star Wallpaper Grootte) Voorbeeld: Deze afbeelding moet precies in het midden komen > Tekst: / Rand: / Kleuren: / Render (optioneel): Extra (optioneel): Ik had het eigenlijk wel zelf willen doen maar ik heb geen photoshop enzo dusja --' Alvast bedankt aan degene die me willen helpen. Iets onduidelijk? Post het dan en ik geef wel antwoord Thx EDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!: Bedankt .Levi. wat je had gedaan was goed genoeg , ik heb ze 2x gekopieert in paint en naast elkaar gezet. Dus is opgelost Dankuu Bewerkt: 28 september 2010 door TekaLoca
.Levi. Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Zoiets? Zoals je ziet staat de tekst zelf niet precies in het midden, het plaatje (met zwarte achtergrond) wel, dit is ook waar je om vroeg. Nou heb ik voor de zekerheid nog een tweede bijlage toegevoegd waarin ik de tekst heb uitgesneden zodat deze nu precies in het midden van 240*400pixels komt te staan. [table=border][table=header]Bijlage 1.[/table]|[table=header]Bijlage 2.[/table][/table]
jellemuis Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) @ .levi, het is het verkeerde formaat, nou ja de afmetingen zijn goed, maar hij moet liggend zijn bij mij zijn alle afmetingen, 720x400 pixels of hij moet het plaatje alleen als middelste plaatje willen hebben.. Bewerkt: 28 september 2010 door jellemuis
TekaLoca Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Zoiets? Zoals je ziet staat de tekst zelf niet precies in het midden, het plaatje (met zwarte achtergrond) wel, dit is ook waar je om vroeg. Nou heb ik voor de zekerheid nog een tweede bijlage toegevoegd waarin ik de tekst heb uitgesneden zodat deze nu precies in het midden van 240*400pixels komt te staan. [table=border][table=header]Bijlage 1.[/table]|[table=header]Bijlage 2.[/table][/table] @ .levi, het is het verkeerde formaat, nou ja de afmetingen zijn goed, maar hij moet liggend zijn bij mij zijn alle afmetingen, 720x400 pixels of hij moet het plaatje alleen als middelste plaatje willen hebben.. Inderdaad , sorry Levi. Kloep gaf me alleen de resolutie voor zo een scherm (In Samsung Star kan je 3 soort van aparte schermen maken) Dus eigenlijk zou het een keer een zwarte afbeelding zijn van 240x400 , vervolgens die ene die je voor me hebt gemaakt , en dan nog een keer een zwarte van 240x400 aan elkaar geplakt (Heb ik het goed Jelle?)
jellemuis Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) precies! zal ik hem maken? als levi het niet wil, en wil je dan op alle 3 de plaatjes apart dat logo ding, of alleen op de middelste? Bewerkt: 28 september 2010 door jellemuis
TekaLoca Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2010 precies! zal ik hem maken? als levi het niet wil, en wil je dan op alle 3 de plaatjes apart dat logo ding, of alleen op de middelste? Nee hoor , heb het al opgelost (Zie hoofdpost) Grtz & Thx
Recommended Posts