Gino Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb het al eens geprobeerd maar het lukt niet :blink: kan iemand mij vertellen hoe je een msn emotion moet maken ? 1-ik wil een bewegende maken .. 2-bij de vorige was er nog een vierkant omhulsel.. tnQ Reageren
Synchro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het al eens geprobeerd maar het lukt niet :blink: kan iemand mij vertellen hoe je een msn emotion moet maken ? 1-ik wil een bewegende maken .. 2-bij de vorige was er nog een vierkant omhulsel.. tnQ Tijdens een gesprek Druk op emoticon ----> meer -----> Maken----> kies de emoticon die je wilt Dat is bij MSN 7.0 Ow, Heb je Photoshop? Dat dat maken... Kies een new blad. Pixels 20 x 20.Kies daar onder ook transparant. Dan zie je dat Wit ding niet meer bij MSN. Dat bewegent is toch gewoon met de move tool enzo. Bewerkt: 27 juni 2005 door GoKu Reageren
Gino Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 tnQ GoKu je hebt me al een heel stuk op weg geholpen maar over het bewegen ik wil bijvoorbeeld een smiley die moet lachen dus zijn mond gaat open en dicht hoe doe ik dat ? Reageren
Synchro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Neem een plaatje 20x20 Transparant. Zoom het naar 1600% Ga naar ImageReady, Klik boven Windows ---> Animation. Je ziet daar onder de eerste frame. Teken een stukje bij Tot hij een beetje lacht. Druk 10 keer op next Frame. Na die 10 frame's Doe jij nog een beetje Tot hij bijna gans lacht. Weer 10 keer op Next frame . Nu teken je die gans, zo blij en dan nog is 10 keer op next frame. Druk op Play en je ziet het rezultaat. Sorry ik zie net dat dit niet lukt. Verplaats Teken stukje bij naar Recangle tool (dat vier kantje). En telkens na dat je een stukje hebt bij gedaan. Verplaats hem op de ereste frame weg en de laatste frame Terug. Bewerkt: 27 juni 2005 door GoKu Reageren
Gino Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) het is me in zoverre gelukt kijk maar: hoe kan ik hem scherper krijgen ? Bewerkt: 28 juni 2005 door Only_Gino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.