K1pc0rn Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 ik wil mijn foto's en afbeeldingen openen met Windows photo gallery maar als ik daar dan op klik dan gebeurt er helemaal niks nu moet ik heel sloom met Paint alles gaan openen hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Hayte Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Wat voor extensie hebben die foto's? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Misschien mis je een aantal bestanden ofzo? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Wat voor extensie hebben die foto's? gewoon .jpg misschien kan ik windows photo gallery opnieuw downloaden? Reageren
ikt Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Windows Photo Viewer? Wat een poepprogramma, je kunt er niets mee Ik gebruik persoonlijk ACDSee Pro, even snel/sneller dan Windows Photo Viewer, ondersteunt meer zaken, en je kunt foto's bewerken als je dat wilt. Maar aangezien het programma niet gratis is heb ik een goed alternatief voor je gevonden: http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm Probeer maar uit, en veel plezier! Ohja, dat je foto's niet kunt openen kan eraan liggen hoe sterk je computer is, en hoe groot de foto is. Een foto van 10000x10000 op een Pentium 3 opent geheid niet Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 30 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Windows Photo Viewer? Wat een poepprogramma, je kunt er niets mee Ik gebruik persoonlijk ACDSee Pro, even snel/sneller dan Windows Photo Viewer, ondersteunt meer zaken, en je kunt foto's bewerken als je dat wilt. Maar aangezien het programma niet gratis is heb ik een goed alternatief voor je gevonden: http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm Probeer maar uit, en veel plezier! Ohja, dat je foto's niet kunt openen kan eraan liggen hoe sterk je computer is, en hoe groot de foto is. Een foto van 10000x10000 op een Pentium 3 opent geheid niet thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.