arno Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) k heb killzone op de PS2 Gekocht En ik vroeg me af wie dat spel nog meer speel En ps:wie m ook op de ps2 speel Seg pleas wrrm ik nie kan verbinden met de ONLINE world b.v.d ABN: Ik heb Killzone op de PS2 gekocht en ik vroeg me af wie dat spel nog meer speelt. PS: Wie hem ook op de PS2 speelt zeg alsjeblieft waarom ik niet kan verbinden met de Online World. :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 27 juni 2005 door Scott16 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb hem 3 dagen geleden gekocht voor de PS2. Alleen speel ik niet online. Ik vind het een leuk spel zeker geen miskoop voor zo weinig geld. Namelijk 19,99 euro. Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 online speelbaar door als jij netwerkadapter aangsluit op je ps2 en breedband kabel nodig Reageren
arno Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) ja zeker geen miskoop Online kan ik niet leuk 2 speler en Veel kEuzes voor 2 player Edit door Scott16: Niet dubbelposten.. -_- Bewerkt: 27 juni 2005 door Scott16 Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik vind het een leuk spel zeker geen miskoop voor zo weinig geld.Namelijk 19,99 euro. how :huh: 20 € is best weinig voor zo een keitof spel Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik vind het een leuk spel zeker geen miskoop voor zo weinig geld.Namelijk 19,99 euro. how :huh: 20 € is best weinig voor zo een keitof spel `Ja dat vind ik ook. Maar mij werd gezecht omdat ''Killzone'' niet echt was geworden wat men er van had verwacht. Daarom was hij zo goedkoop nu. Maar ik vind het toch echt een hele leuke game. Reageren
Renne Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ja,zeker ik heb hem van vandaag en ik vind het zeeer leuk. Ik ben nu aan de eerste missie en ik speel het dolgraag. Goeie graphics ook en heel leuk dat het in het nederlands is. Reageren
-Richard- Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb hem al heel lang, en ben dan ook best ver. Maar ik zit nu midden in de rimboe en het begint een beetje héél moeilijk te worden. Maar nog maar een paar missie's en ik heb hem uitgespeelt! Reageren
THUNDER Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 jah het is echt een leuk spel ik speel hem online en ik zit in een clan Reageren
arno Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 wat ze er niet van verw8te jesus man Weet je oe goeie graphics Voor DAT spel :blink: en dan voor €20 k heb em net Gekocht En ben nu bij derde missie(level) Reageren
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ik had dat spel ook!En ik had hem toen gekocht voor 10 euro! Maar ik heb hem een week gehad en toen heb ik hem weer verkocht voor 60 eurotjes! :lol: Reageren
arno Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) ja maar heb je een netwerk station disk ervoor nodig En Zo ja Waar kan je m kopuh en OE DUUR. K vraag t alleen T is geen regel overtreden Ik had dat spel ook!En ik had hem toen gekocht voor 10 euro!Maar ik heb hem een week gehad en toen heb ik hem weer verkocht voor 60 eurotjes! :lol: slim maar Ik hou liever t spel Dubbelpost samengevoegd! Lees de regels <_< Bewerkt: 28 juni 2005 door Scott16 Reageren
drunkenb Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 het lijkt mij een cool spel :angry: maar ik heb een xbox weet iemand of hij ooit nog voor de xbox komt ik zit te popelen om het te spelen!!! Reageren
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Lijkt mij wel een toffe game, maar ik ga hem niet kopen denk ik. Bewerkt: 30 juni 2005 door Time Fighter Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) het lijkt mij een cool spel :angry: maar ik heb een xbox weet iemand of hij ooit nog voor de xbox komt ik zit te popelen om het te spelen!!! Nope, Guerrilla Games, ('t bedrijf dat Killzone maakt), heeft een een contract met Sony, (wie anders.. ), dat ze alleen games voor op de PlayStation uitbrengen.. 't spijt me voor je.. Wat ik hierboven lees dat 't €20 kost omdat 't niet is wat ze ervan verwachten, jongens, denk even logisch na, 't spel is al een tijdje oud! @ Arno, die netwerk disk kan je (volgens mij) nergens kopen. In de doos waarin je PS2 heeft gezeten, zit een boekje met een kaart erin, die je moet invullen en naar een adres, (staat op de kaart), moet sturen. Dan krijg je die disk thuis gestuurd. 1 Tip; Heb geduld, ik heb 'r ook 2 maanden op moeten wachten! :ph34r: Bewerkt: 30 juni 2005 door Bobbiescie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.