grandtheftauto... Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Hoi, ik ga binnekort een Xbox 360 Elite Slim kopen en toen heb ik ook maar een sig ervoor gemaakt, toch wel veel werk en tijd ingepropt maar hij is af: Info: Tijd: 17 min. Leuk: Ja Me eigen cijfer: 9,8 Reageren
Kloep Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Heel leuk dat je er zelf een cijfer aan geeft, maar ik ben bang dat een 9,8 toch echt nog te hoog gegrepen is. De dubbele rand heb je leuk gedaan, net zoals de achtergrond. De rest is eigenlijk minder. Je naam die opkomt en weer weggaat is eigenlijk alleen maar storend. Als hij zo sterk mogelijk is, is mij moeilijk te lezen en op het moment dat je bijna weet wat er staat gaat hij weer weg. De andere tekst is pixelig, en kan dus sowieso al veel beter. Dan je XBox, hij is kapot. Links bij het snoer is er een hap uit genomen. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 "Toch veel tijd in gepropt". Tijd; 17 minuten. Duuude.... De text is, zoals gezegd, pixelig. Dat pulserende textje was me eerst niet eens opgevallen, en dus kan een sneller kijker over je naam heen schieten. De dubbele border vindt ik er ook niet echt bijpassen, evenals het redelijk saaie en simplistische grijze achtergrond. Overigens lijkt het alsof de vinger de XBox aan het penetreren is ofzo (mensen met een dirty mind, ja, dat is inderdaad wat ik bedoel). Zou persoonlijk een 6je iets te hoog gegrepen vinden, hou het maar op een 5,5. Waar zie jij trouwens een snoer, Kloep? :$ Reageren
Kloep Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Ik heb geen idee wat het is, dus ik noemde het maar een snoer. xD Maar ik bedoel die lijnen daar links van de XBox. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Ik heb geen idee wat het is, dus ik noemde het maar een snoer. xD Maar ik bedoel die lijnen daar links van de XBox. Dat is een hand. Maar ja, ik kan me wel vinden in de kritiek van Hayte en Kloep. Ik denk dat je beter eerst heel veel tutorials zou moeten volgen voordat je zelf aan de gang gaat en je zult ook merken dat het steeds beter gaat. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 30 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Tja... Als eerste: dat is een hand GEEN snoer, ten tweede: Ik vind me naam wel zo leuk, valt tenminste op & ten derde: als je dat bedoeld onder de xbox daar bij dat grijze, dat is geen snoer volgens mij, ik weet het zelf ook niet XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.