huseyink Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) hoij ik zou graag savdatas willen hebben van gta 4 en epsodes from liberty city van missi 1 tot het einde Bewerkt: 4 mei 2011 door huseyink Reageren
wollie1979 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 hoij ik zou graag savdatas willen hebben van gta 4 en epsodes from liberty city van missi 1 tot het einde check even de sticky topics onder 'missie hulp'. Daar vindt je alles wat je nodig hebt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Hier vind je een lijst met alle savegames van GTA IV. De Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony savegames kan je hier, op GTAForums.com vinden. Reageren
huseyink Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) ik heb voor ps3 nodig hier staan die van de pc nu heb ik er wel iets aan bedankt Bewerkt: 5 januari 2011 door huseyink Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Deze savegames zijn te vinden in de download database op deze locatie: Downloads > Grand Theft Auto IV > Save Games PS3 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Een complete lijst met alle missies van GTA IV op de PS3 kan je hier vinden. Waarschijnlijk vind je die voor Episodes From Liberty City op GTAForums.com, maar die kan ik nu even niet bereiken. Reageren
huseyink Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 iedereen is van harte bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.