Jump to content

[avatar aanvraag] Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil na enige tijd wel eens een keer mijn avatar veranderen, maar het probleem is dat ik niet weet wat voor een ik precies wil... Vandaar dat je bij deze aanvraag zelf mag kiezen, maar voor de zekerheid toch de benodigde info:

Type: Avatar

Stijl: Grand Theft Auto

Grootte: Maximum grootte

Voorbeeld: Eigen keus

Tekst:

Rand: Zwart

Kleuren: Eigen keus

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Maak er maar wat van. ;) Het hoeft niet bijzonder te zijn, als het maar met mijn naam te maken heeft. :) En zeg niet van "Kies er dan één uit de avatargallerij van het forum... :duh:". Ik wil graag een avatar die niet in die gallerij voor komt.

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Sorry voor het zeggen, maar beiden vind ik helaas niet echt naar wens.

@Kryziek: Tekst was niet nodig geweest... Overgiens te groot...

@Cabyon: Ook te groot. De toegestane grootes zijn 64x64 px. ;) Overigens interesseert de eerste GTA me niet zo. :$

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is het grootste deel van je naam? Grand Theft Auto. Wat moet er in je avatar staan? Iets met je naam. Maar het mag niks met Grand Theft Auto te maken hebben! Dus moet het iets met Tom te maken hebben. Dat is ook lekker specifiek.

Zeg nou maar wat je wilt, voordat nog meer mensen met avatars komen "die niet naar wens zijn".

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Het moet met de GTA reeks te maken hebben, béhalve de classic GTA's.

Zo specifiek genoeg? :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Jawohl (mijn fout, had "eerste GTA" niet gelezen. Las alleen GTA). http://image.xboxlive.com/global/t.545407f2/tile/0/28004? (extensie wordt niet ondersteund)

Google anders zelf even GTA 4 avatars, wel even de settings goed op 64*64 pixels zetten, en dan daar even kijken.

Die avatars van de lui boven me kunnen trouwens nog door een aap geresized worden in PhotoShop, dus grootte is geen probleem.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Even een wijziging... :7

Doe maar gewoon een avatar die eruit ziet als een applicatie van Apple, maar dan dus met een GTA plaatje erin. Ik zal geen kritiek meer leveren. De eerstvolgende die zich dus die elementen bevat, kies ik. ;)

Geplaatst:

Laat maar... :7 Ik heb schoon genoeg van deze aanvraag... Ik neem wel geen nieuwe avatar.

Topic mag worden gesloten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...