denracer Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) weet iemand waar el corona ligt ? ik kan hem nergens vinde op de ingame map Bewerkt: 27 juni 2005 door denracer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) http://www.gtagames.nl/sapictures/lossantosmap.jpg Daar staat het op, ergens onderin vlakbij het vliegeveld Bewerkt: 27 juni 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 als je hem LEgaal hebt krijg je er ook een grote poster bij met een map er op daar kan je ook kiojken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 als je hem LEgaal hebt krijg je er ook een grote poster bij met een map er op daar kan je ook kiojken <_< he clown ik heb hem legaal maar ik dacht steeds dat het in LV was dus daar zocht ik ook ivm met naam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 oow srry oke. en ik ben geen clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.