Mania-92 Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 [table=header]Ontopic[/table] Als we om ons heen kijken is er zeker wel een zeer redelijke dreiging. Je merkt de druk van moslim-extremisme om Nederland heen aantrekken. Neem bijvoorbeeld het nieuws van gisteren over de Rijksdag in Berlijn: Een dreiging moet toch vrij serieus worden genomen wanneer er zo'n grootschalige zichtbare actie wordt ondernomen in de hoop een aanslag te voorkomen. Hieruit blijkt ook wel dat grip van de Europese inlichtingendiensten nog niet groot genoeg is op het netwerk. Maar dat is niet het enige geweest de afgelopen dagen. Vanmiddag kwam naar buiten dat er twee terreurverdachten zijn opgepakt in Amsterdam. De drie Nederlanders van midden twintig blijken betrokken te zijn bij geplande aanslagen op Antwerpen. Hier op de foto, vandaag genomen, wordt één van de drie afgevoerd nadat hij 's morgens van zijn bed gelicht was. Ja, of we zijn gewoon met z'n alle helemaal paranoia. Net zoals toen met fitna, waren de terreurdreigingen volgens 'deskundigen' ook maximaal, uiteindelijk was het allemaal een storm in een glas water. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Als je nu een inhoudelijk reactie zou plaatsen zou ik je serieus nemen. Ik vraag niet naar één of andere maffe theorie met een wat-als-dan factor boven kookpunt, maar of het zo zou kunnen zijn dat degenen die opgepakt zijn in Brussel contacten zijn geweest van de jongens die in Amsterdam zijn opgepakt. Een beetje Taliban kennis stelt namelijk dat ze werken met "cellen", die doorgaans niet van elkaar weten wat ze doen. Het kan dus of stom toeval zijn dat er twee arrestaties in Nederland en België worden verricht, of het betreffen personen uit dezelfde cel en zijn dan bewust in beide landen opgepakt omdat ze uiteindelijk eenzelfde doel hadden. Dat was waar ik naar vroeg. Dus nogmaals, maar dan voor CG iets anders geformuleerd: Toeval, of hebben deze arrestaties met elkaar te maken? Ik was ook niet echt geheel serieus toen ik dat postte, maar kom. Al Qaida werkt met een soort van cellen, alleen noemen zij het secties. Het is dus gewoon 't zelfde en ze hebben het hele systeem van elkaar lopen jatten, maar nu terzake. Een grote aanslag kan meerdere cellen in beslag nemen (lijkt mij dan) net zoals toen met 9/11. Misschien nu ook het geval? Bewerkt: 24 november 2010 door Cuban Gangster Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Afwachten.. Als er een bom ontploft, tja.. dan gebeurt het. Veel kun je er toch niet tegen doen.. Reageren
djaeo Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Afwachten.. Als er een bom ontploft, tja.. dan gebeurt het. Veel kun je er toch niet tegen doen.. inderdaad. spannend! ik weet het. het is erg. maar toch wel vet. altijd een leuk onderwerp om het over te hebben. terroristen 3e wereldoorlog enz. Reageren
Cilly Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 @Hierboven: Vet? Wat vindt je precies vet dan? Als Nederland platgebombardeerd wordt? Past wel bij je avatar, trouwens. Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Afwachten.. Als er een bom ontploft, tja.. dan gebeurt het. Veel kun je er toch niet tegen doen.. inderdaad. spannend! ik weet het. het is erg. maar toch wel vet. altijd een leuk onderwerp om het over te hebben. terroristen 3e wereldoorlog enz. Maar dan is je Southpark, je internet, je gameconsole, je pc allemaal weg.. Reageren
Wesley Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Afwachten.. Als er een bom ontploft, tja.. dan gebeurt het. Veel kun je er toch niet tegen doen.. inderdaad. spannend! ik weet het. het is erg. maar toch wel vet. altijd een leuk onderwerp om het over te hebben. terroristen 3e wereldoorlog enz. @Hierboven: Vet? Wat vindt je precies vet dan? Als Nederland platgebombardeerd wordt? Past wel bij je avatar, trouwens. Zal wel aan zijn leeftijd liggen, maar ach 'djaeo', wees gerust. Wijsheid komt met der jaren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.