Jump to content

Terreurdreiging van de taliban tegen Nederland

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Even serieus he...

Wie zegt dat het waar is? Dat de taliban Nederland dreigt? Ik denk eerder dat het een propagenda is om mensen angst aan te jagen.

En daar heb je bewijs voor? En dan bedoel ik niet van het soort "STONEHENGE ZEGT DAT HET WAAR IS"....

Bewijs jij maar dat dit geen mossad agenten zijn die een filmpje maken om mensen angst aan te jagen?

Kom op zeg, ipv terug te zeggen 'bewijs jij dit dan ook maar', kom dan eens met je feitjes aanzetten.

Hij vroeg om feiten, niet een wedervraag, daar hebben we de gelovige wel voor met hun 'bewijs maar dat god niet bestaat'.

Bewerkt: door GolfG60
  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ferrigno

25

• GolfG60

17

• Teh_Ninja

16

• flippie13

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Even serieus he...

Wie zegt dat het waar is? Dat de taliban Nederland dreigt? Ik denk eerder dat het een propagenda is om mensen angst aan te jagen.

En daar heb je bewijs voor? En dan bedoel ik niet van het soort "STONEHENGE ZEGT DAT HET WAAR IS"....

Bewijs jij maar dat dit geen mossad agenten zijn die een filmpje maken om mensen angst aan te jagen?

In dit soort gevallen moet je je altijd maar op het ergste voorbereiden, beter 3x teveel voor niks gedaan, dan 1x te weinig.

Geplaatst:

Even serieus he...

Ik hoef dat niet te bewijzen. Ten eerste kun jij niet aantonen dat dat filmpje nep is, dus kunnen wij aannemen dat het echt is. Ten tweede is de kans dat het de Taliban is oneindig veel groter dan dat het de Mossad is.

Ik heb op veel forums dit soort discussies gevoerd en vaak kon je met mensen praten die critisch denken maar dit wat je hier hebt, kinderen van negen tot zestienjaar dat bewijst dat je echt geen discussie met deze mensen kunt voeren en waarom niet? Omdat jullie heel kleinschalig denken en geen benul hebben wat er om je heen werkelijk gebeurd en de geschiedenis niet kennen. Jullie kopen wat de mainstream media jullie verkoopt en werken als sheopledoor daarom is het heel lastig om iemand iets uit leggen als die gene om ieder klein feitje meteen voor bewijs roept...

Bewerkt: door MrApollo
Geplaatst:

Ik heb op veel forums dit soort discussies gevoerd en vaak kon je met mensen praten die critisch denken maar dit wat je hier hebt, kinderen van negen tot zestienjaar dat bewijst dat je echt geen discussie met deze mensen kunt voeren en waarom niet? Omdat jullie heel kleinschalig denken en geen benul hebben wat er om je heen werkelijk gebeurd en de geschiedenis niet kennen. Jullie kopen wat de mainstream media jullie verkoopt en werken als sheopledoor daaron is het heel lastig om iemand iets uit leggen als die gene om ieder klein feitje meteen voor bewijs roept...

Onzin. Als je iets beweert moet je ook bewijs hebben. Wat jij doet is jezelf terugtrekken uit elke discussie door te zeggen "jullie weten niet wat ik weet". Volgens jou denken wij kleinschalig, maar volgens mij ben jij wat hersencellen kwijtgeraakt. Je moet gewoon kunnen onderbouwen wat je zegt, en dat mis ik bij jou.

Even serieus he...

De titel hoort ook eigenlijk te zijn: Mogelijke terreurdreiging van de Taliban tegen Nederland. Want schijnbaar is die gast uit dat filmpje een hoge peer uit de Taliban die vind dat Nederland gestraft moet worden om zijn regeerbeleid en over bepaalde wetten.

Toen Rusland tegen Afganistan vocht was de taliban toen nog zoals de Amerikanen hen noemden '' Freedom fighters '' en Amerika hielp hen zelfs met wapens.

En zo zijn er wel meer dingen die uit de Koude-Oorlog ontstaan zijn. Noord-korea bestaat ook puur en alleen doordat de voormalige sovjet unie tijden de Koreaanse Oorlog Noord-Korea bezette en daar Kim Il-sung aan de macht zette.

Overigens spreken ze over mogelijke aanval en uiteraard moet Nederland zich daarvoor proberen veilig te stellen. Dit is geen propaganda maar puur de burgers beschermen van mogelijke aanvallen. Je hoort ze nergens zeggen dat het daadwerkelijk gaat gebeuren.

Ik heb op veel forums dit soort discussies gevoerd en vaak kon je met mensen praten die critisch denken maar dit wat je hier hebt, kinderen van negen tot zestienjaar dat bewijst dat je echt geen discussie met deze mensen kunt voeren en waarom niet? Omdat jullie heel kleinschalig denken en geen benul hebben wat er om je heen werkelijk gebeurd en de geschiedenis niet kennen. Jullie kopen wat de mainstream media jullie verkoopt en werken als sheopledoor daaron is het heel lastig om iemand iets uit leggen als die gene om ieder klein feitje meteen voor bewijs roept...

Het valt mij juist op dat omdat jij het zegt het ook zo is en je daar niet tegen in kunt gaan omdat je dan direct dom of ignorant bent.

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Meneer zelf verwijt ons wel dat wij te laat uit de baarmoeder zijn gekomen, maar heeft zelf niet het lef om zijn eigen leeftijd bekend te maken? Met de combinatie Mr. gaat je leeftijd niet met een aantal jaren omhoog en wordt je IQ ook niet met een paar getallen omhoog gedraaid.

En meneer zelf kan ook geen discussie voeren, maar antwoord met een wedervraag en gaat daarna beginnen met de persoonlijke aanval.

Wat probeer je eigenlijk te bereiken?

Dat je later tegen je kleinkinderen kan zeggen 'ik heb de toenmalige jongelui op internet geholpen en het laten inzien wat er daadwerkelijk gebeurd met evt. zogenaamde feiten omdat ik er wel in geloof'?

Weet je wat die dan ook denken? 'opa is godverdomme waus :bonk: '

arguing_internet_retarded.jpg

Bewerkt: door GolfG60

Onzin. Als je iets beweert moet je ook bewijs hebben. Wat jij doet is jezelf terugtrekken uit elke discussie door te zeggen "jullie weten niet wat ik weet". Volgens jou denken wij kleinschalig, maar volgens mij ben jij wat hersencellen kwijtgeraakt. Je moet gewoon kunnen onderbouwen wat je zegt, en dat mis ik bij jou.

Menneertje kennelijk begrijp jij mij nog steeds niets, ik vertel je dus dat ik het niet tien keer moet onderbouwen omdat wat ik je juist vertel is zo vaak op televisie geweest het zijn simpele feiten. Kennelijk dringt mijn verhaal nog steeds biet door jou hoofd. Snapje niet als jij voor die kleine dingetjes bewijs nodig hebt dat je heel ver van huis bent? Man leer eens te lezen... Google eens false flag terrorism.

Geplaatst:

Zullen we niet bekijken wie wel of niet retarded is of in staat is om een discussie te voeren? Hou het bij het onderwerp, de mogelijke terreurdreiging van de Taliban. Wanneer je iets beweerd in een discussie dien je jouw uitspraken te beargumenteren of hard te maken met bewijzen. Je kunt niet zeggen dat er een komeet met een diameter van 983km op de aarde af komt en bij tegenspraak te zeggen dat het bewezen moet worden dat het niet zo is. Wie de uitspraak doet moet het bewijzen, niet andersom. Laat elkaar heel, niemand is dom of wat dan ook in een discussie. Zorg gewoon voor argumenten of bewijzen voor je uitspraken of hou je uitspraken voor jezelf. Thnx.

Geplaatst:

Menneertje kennelijk begrijp jij nij nog steeds niets, ik vertel je dus dat ik het niet tien keer moet onderbouwen omdat wat ik je juist vertel is zo vaak op televisie geweest het zijn simpele feiten. Kennelijk dringt mijn verhaal nog steeds biet door jou hoofd. Snapje niet als jij voor die kleine dingetjes bewijs nodig hebt dat je heel ver van huis bent? Man leer eens te lezen... Google eens false flag terrorism.

Juist ja. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat jij vind dat je geen bewijs nodig hebt, want het is al zo vaak op televisie geweest. Als het zo vaak op TV is geweest, dan kun jij mij vast wel een paar programma's geven die ECHT bewijs leveren dat Mossad achter die Talibanvideo zat.

Overigens raad ik je aan een woordenboek te kopen of naar school te gaan, want ik moest je stukje eerst 10 keer lezen voor ik het begreep.

Menneertje kennelijk begrijp jij nij nog steeds niets, ik vertel je dus dat ik het niet tien keer moet onderbouwen omdat wat ik je juist vertel is zo vaak op televisie geweest het zijn simpele feiten. Kennelijk dringt mijn verhaal nog steeds biet door jou hoofd. Snapje niet als jij voor die kleine dingetjes bewijs nodig hebt dat je heel ver van huis bent? Man leer eens te lezen... Google eens false flag terrorism.

Juist ja. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat jij vind dat je geen bewijs nodig hebt, want het is al zo vaak op televisie geweest. Als het zo vaak op TV is geweest, dan kun jij mij vast wel een paar programma's geven die ECHT bewijs leveren dat Mossad achter die Talibanvideo zat.

Overigens raad ik je aan een woordenboek te kopen of naar school te gaan, want ik moest je stukje eerst 10 keer lezen voor ik het begreep.

Ik raad het jou eerder aan. Na tien keer lezen en de inhoud niet begrijpen... Tja dan weet ik het ook niet. Maar goed typen op mobiele telefoon is inderdaad lastig dat geef ik toe.

Verwijdered

Geplaatst:

Kan het ook zijn dat Tim osman, nu beter betekend als Osama Bin Laden volgens jou, eerst bij de CIA werkte, het vervolgens totaal niet eens was met de ideologie van Bush (Senior of Junior overigens?) en toen een terreurnetwerk heeft opgericht om een stokje te steken voor de plannetjes van Bush Sr/Jr? Dat die bij de CIA heeft gewerkt kan overigens wel verklaren dat hij slimme plannetjes kan maken, maar nu schiet ik met losse flodders en ga eerst even de bewijzen doorlezen..

Kan het ook zijn dat Tim osman, nu beter betekend als Osama Bin Laden volgens jou, eerst bij de CIA werkte, het vervolgens totaal niet eens was met de ideologie van Bush (Senior of Junior overigens?) en toen een terreurnetwerk heeft opgericht om een stokje te steken voor de plannetjes van Bush Sr/Jr? Dat die bij de CIA heeft gewerkt kan overigens wel verklaren dat hij slimme plannetjes kan maken, maar nu schiet ik met losse flodders en ga eerst even de bewijzen doorlezen..

Verwijderd

Geplaatst:

Verwijderd

Dat is zeker weggecensureerd door buitenaardse wezentjes?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...