Jump to content

Kan de ordinaal 5367 niet vinden in Dll-bestand xlive.dll.


mekane

Recommended Posts

Mensen mensen ik heb het kunnen ontdekken wat de fout was: tijdens de instalatie van de nieuwste update vraagt setup of je rockstarclub wil verwijderen je zou denken het moet maar als je een beetje slim nadenkt doe je control alt delete haalt de setup uit het geheugen dan krijg je in het engels will you remove bla bla bla dan druk je op nee dan strart ie gta iv automatisch je kijkt inde game je grapichs die zet je alle op LOW en dan kan je spelen en geloof me het werkt

MVG mekane

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het niet om m`n snelheid gaat van m`n systeem ;) dus als je me niet kan helpen houd het op dat m`n tekst vaag is kan ik niks aan doen dat die update een probleem is ook niet maar dan zo reageren waar slaat dat op

Link to comment
Delen op andere websites

Blah blah blah. Jij komt hier met een probleem, ik geef jou hulp, en jij betwijfeld mijn hulp. Gozer, wat doe je hier?

Jij zegt iets met besturingssysteem is incompatible o.i.d. Ik had je kunnen vragen voor wat meer informatie, maar dan zou ik waarschijnlijk weer de puntloze warboel krijgen. Dus wou ik liever een compleet beeld van je pc, via een geordend systeem, zoals die van FlitsKikker's Infotool.

Heb je nog meer vragen, of ga je jezelf helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het niet om m`n snelheid gaat van m`n systeem ;) dus als je me niet kan helpen houd het op dat m`n tekst vaag is kan ik niks aan doen dat die update een probleem is ook niet maar dan zo reageren waar slaat dat op

heb jij het eerste toetsenbord zonder leestekens?:O

Serieus, jij wilt geholpen worden, dan verwachten wij van jou dat je met een fatsoenlijk Nederlandse post komt en ook met voldoende info, dat zijn zo ongeveer de basics. Lees je post nog eens terug, je snapt het zelf ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga het spel unistallen en daarna installen kijken wat er daarna gebeurt en oja ^hier boven het ligt niet aan mijn dure pc maar aan de update denk ik hoor ^

Gefeliciteerd met je dure pc, en gefeliciteerd met je onoplettendheid van de regels.

Als jij niks over je OS had gezegd dan had ik waarschijnlijk ook iets van een herinstallatie gezegd. Maar omdat jij opeens over incompatibaliteit liep te lullen, wou ik weten welk OS je precies had.

Link to comment
Delen op andere websites

jij snapt het niet en ik ken nederlands hoor volgensmij ben jij 50%mens en 50% megool ik kan lezen jij ook of heb je een wc bril nodig! ik verzoek je niet meer te reageren anders ben ik genoodzaakt een admin te waarschuwen wegens spam!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

*reageert*

Als jij Nederlands kent, laat dit dan ook zien in je posts zodat wij je kunnen helpen. Heb je al een herinstallatie geprobeerd, of was je te druk bezig met opzoeken hoe je nou ook alweer "megool" spelt?

Link to comment
Delen op andere websites

jij snapt het niet en ik ken nederlands hoor volgensmij ben jij 50%mens en 50% megool ik kan lezen jij ook of heb je een wc bril nodig! ik verzoek je niet meer te reageren anders ben ik genoodzaakt een admin te waarschuwen wegens spam!!!!!

veel succes, wat denk jij dat een admin aan ons gaat doen als jij ons voor mongool uitmaakt voor jou slechte Nederlands? Ook is jou bericht meer spam dan die van Hayte en mij bij elkaar waar we je gewoon vragen om fatsoenlijk Nederlands te gebruik en je specs te posten. Je schiet jezelf wel heel erg in je voet weet je dat? Buiten dat jij zelf meer regels overtreed dan wij verspeel je nu ook je hulp. Denk je dat iemand de moeite gaat nemen jou nog te helpen?

Good Luck...

Link to comment
Delen op andere websites

*reageert*

Als jij Nederlands kent, laat dit dan ook zien in je posts zodat wij je kunnen helpen. Heb je al een herinstallatie geprobeerd, of was je te druk bezig met opzoeken hoe je nou ook alweer "megool" spelt?

ik ben bezig met herinstaleren maar viel in slaap dus ga het nu direct doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mensen ik heb het kunnen ontdekken wat de fout was: tijdens de instalatie van de nieuwste update vraagt setup of je rockstarclub wil verwijderen je zou denken het moet maar als je een beetje slim nadenkt doe je control alt delete haalt de setup uit het geheugen dan krijg je in het engels will you remove bla bla bla dan druk je op nee dan strart ie gta iv automatisch je kijkt inde game je grapichs die zet je alle op LOW en dan kan je spelen en geloof me het werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, wtf. Je moet dat Rockstar Club programma niet meer gebruiken, maar die andere. Nu is hij dus niet meer geüpdate. Overigens, als je pc hem maar op Low aankan is je pc dus niet zo snel als jij dacht dat hij was. Dat is de reden dat ik je precieze specs wou weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, wtf. Je moet dat Rockstar Club programma niet meer gebruiken, maar die andere. Nu is hij dus niet meer geüpdate. Overigens, als je pc hem maar op Low aankan is je pc dus niet zo snel als jij dacht dat hij was. Dat is de reden dat ik je precieze specs wou weten.

dude ik heb het volgende

AMD Athlon ll x2 processor

ati hd 4570 maxmiaal te upgraden tot 2304mb

4gb memory

en dat is het dus ik denk dat het aan m n processor ligt dat word dus nog een duurdere laptop kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...