maikelajax Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Hallo iedereen, Gister probeerde ik GTA San Andreas weer eens op te starten. Alles ging goed, tot dat hij gaat laden en je de SA Tune hoort. Het laden gaat tot de helft, verder loopt het balkje niet.. Ik heb hem al ' geunistald' (Unistall), en daarna weer gewoon op de normale manier geinstalleerd. Maar nog steeds doet hij het niet, ik weet wel dat ik vorgaande jaren/maanden vaak mods installeerde in SA Is het spel nou helemaal gechrasht ? Alvast bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Het standaard advies bij dit probleem is inderdaad herinstalleren van het spel, omdat die probleem heel vaak door mods veroorzaakt wordt. Probeer eerst gta_sa.set te verwijderen uit Documenten » GTA San Andreas User Files. Als het dan nog steeds niet werkt kan je het spel best nog een keer uninstallen. Vervolgens gebruik je een programma als CCleaner zodat alle restjes mee verdwijnen. Installeer het spel dan opnieuw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.