Jump to content

Johan Derksen


Cabyon

Recommended Posts

Deze man verdient echt een topic. Met aan tafel Wilfred Genee en Johan Derksen en een gast lult Johan Derksen de hele zendtijd vol over Yolanthe, doordekken en passen vanaf de linkerkant. Discussieer hier hoe cool hij is en deel leuke filmpjes en quotes. Oja, vul even de poll in.




Hier komen de laatste filmpjes van SigaarSnor te staan.



http://www.youtube.com/watch?v=DFpK7h7FJrw

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig programma, beter dan Studio Voetbal. Met Rene v.d. Gijp en z'n topverhalen van vroeger, Wilfred Genee met z'n gelach om z'n eigen grappen en Johan Derksen, DÉ HOOFDREDACTEUR van VI, de beste die altijd Genee af maakt. En hopelijk komt volgend jaar Hans Kraaij weer aan tafel. Van mijn part mag Ali-B er ook wel bij, alleen als 5é man, naast Hansie. Echt een van de betere programma's op dit punt, die altijd bekeken wordt thuis op de vrijdag & maandag-avond. thumbsup2.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Johan Derksen verandert tegenwoordig een beetje, en gelukkig alleen maar positief. Eerst was het een beetje slap gelul, met af en toe een grap waar niemand om kan lachen. Gelukkig is dat nu een beetje veranderd. René van der Gijp is overigens wel een held. Echt super verhalen die hij altijd vertelt, prachtig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen voorstander van het woord 'held', maar ik vind het in dit geval wel op z'n plaats. Er zijn weinig mensen waar ik met zoveel plezier naar kijk als Johan Derksen. Hij maakt onwijs droge, cynische opmerkingen, maar kan ook heel serieus zijn. En dat is waar hij voor mij in uitblinkt. René van der Gijp vind ik ook geweldig, maar die zie ik toch meer als een soort hofnar. Soms vertelt-ie wel iets dat enigszins serieus is, maar vaak komt er dan toch weer die vreselijke lachbui achteraan. Derksen daarentegen kan met een stalen blik zijn grappen maken, alsof het volkomen serieus is. Vaak weet je ook gewoon niet of-ie het nou meent, of de boel gewoon loopt te beduvelen. Hij straalt ook een zekere grootsheid uit. Er hangt altijd een beetje een sfeer van: als Johan het zegt, dan zal het wel waar zijn. En dat maakt deze man een held. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds Hans Kraay niet meer in het programma zit, is de lol-factor wel gehalveerd. De enige die nu nog een leuke draai eraan geeft is René v/d Gijp. Johan Derksen is in mijn ogen altijd veel te negatief. Je kan het als voetballer bij hem bijna niet goed doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds Hans Kraay niet meer in het programma zit, is de lol-factor wel gehalveerd. De enige die nu nog een leuke draai eraan geeft is René v/d Gijp. Johan Derksen is in mijn ogen altijd veel te negatief. Je kan het als voetballer bij hem bijna niet goed doen.

Ja, inderdaad. Die clown moet er gewoon weer bij zitten. Ik keek ook altijd op de maandagavond als Hans erbij zat, op vrijdagavond was het minder, want dan kon Johan geen grappen maken over Hans.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...