Jump to content

Manieren om een leuke sig te maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden.

Ik wil vaak menen helpen door een SIG te maken voor ze, maar dat vind ik het moeilijk om de achtergrond te bepalen :7

Welke filters of tools kan ik goed gebruiken?

Alvast bedankt: supergtagamer ;)

Geplaatst:

Gebruik maken van Renders. :)

Bijvoorbeeld gewoon een abstracte achtergrond met wat felle kleuren, en dan een personage van bv. Anime erin doen.

Geplaatst:

Op het forum zelf zijn ook aardig wat textures e.d. te vinden. Neem eens een kijkje in dit topic, daar staan alle downloads & resources op het forum bij elkaar. Als topicstarter zijnde moet ik het trouwens nog wel even updaten, zodat ook de recente downloads er weer bij staan.

Geplaatst:

Je kan ook beginnen experimenteren met onderandere, zeg maar brushes (in alle soorten en maten te vinden op Deviantart) en zo een leuke achtergrond maken. Of een stock plaatje (foto, of texture zoals al reeds voorgesteld) en die heel erg leuk aan je thema aanpassen. Zolang je concept maar goedzit ;D.

Of, zoals velen, het lekker oude mainstream je render uitsmudgen en voldoene layers gebruiken daarin. Ik vul Empire aan daarbij aan om ook buiten het forum eens te zoeken naar tutorials. Download eens een video podcast over photoshop. Handig! Ikzelf ben al een tijdje geabboneerd op deze van Photoshop User TV. Er zijn er trouwens ook wel genoeg te vinden op Youtube. Simpel; je zoekt op:'photoshop Signature tutorial' en je bent zo op weg :).

Geplaatst:

Je kan ook beginnen experimenteren met onderandere, zeg maar brushes (in alle soorten en maten te vinden op Deviantart) en zo een leuke achtergrond maken. Of een stock plaatje (foto, of texture zoals al reeds voorgesteld) en die heel erg leuk aan je thema aanpassen. Zolang je concept maar goedzit ;D.

Of, zoals velen, het lekker oude mainstream je render uitsmudgen en voldoene layers gebruiken daarin. Ik vul Empire aan daarbij aan om ook buiten het forum eens te zoeken naar tutorials. Download eens een video podcast over photoshop. Handig! Ikzelf ben al een tijdje geabboneerd op deze van Photoshop User TV. Er zijn er trouwens ook wel genoeg te vinden op Youtube. Simpel; je zoekt op:'photoshop Signature tutorial' en je bent zo op weg :).

Ja, tegenwoordig weet ik hoe het glaseffect werkt :Y

En check mijn SIG BTW, Eindelijk een goede menging gevonden voor een metaal effect en een leuke overvloeiing met de tekst.

s24ifo.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...