Jump to content

W7 updates blijven hangen bij configureren

Recommended Posts

Geplaatst:

Besten,

sinds eergisteren, na de download van de laatste W7 updates, krijg ik bij het opstarten het scherm: 'Windows updates configureren 0%, Schakel de computer niet uit'. Nou dat klopt dus wel, maar hij blijft steeds maar steken op 0%! Na een minuut of 5 staat er iets van 'Updates configureren mislukt, wijzigingen ongedaan maken' en vervolgens gaat hij naar het inlogscherm.

Het gaat om de updates kb2158563 en kb979538, maar ik kan via mijn grote vriend google nergens iets vinden over andere mensen die hetzelfde probleem hebben! Wie o wie heeft een oplossing?

Geplaatst:

Hey ik had hier laatst ook last van. Toen heb ik een keer de PC uitgedaan toen ik dat scherm kreeg, vervolgens weer opgestart en tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad.

Ik denk niet dat het de verstandigste manier is maar bij mij heeft het gewerkt. :)

Geplaatst:

Je neemt wel de moeite om de updates te zoeken die het probleem geven maar niet de bijbehorende errorcode? In de geschiedenis van de updates kun je met rechtermuisknop het logboek an die update weergeven, daar staat een errorcode bij, plaats deze. Dat Windows Update niet werkt is een vaak voorkomend probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...