Jump to content

iPod touch 4G of iPhone 3G


j0uk3

Recommended Posts

Hey,

Ik zag dat er een nieuwe iPod touch 4G is nu wil ik die misschien wel gaan kopen,

maar ik kan ook een iPhone 3G (16GB) helemaal compleet en simlock vrij voor €210 kopen.

Qua prijzen verschilt het niet veel maar ik begin nu wel te twijfelen, want;

- Is de camera van de iPhone 3G beter?

- Is het zo'n groot verschil qua scherm?

- Word de iPhone 3G nog ondersteund door apps enz?

Ik neig vooral naar de iPhone omdat ik niet zo'n super beeld hoef te hebben, en GPS is wel heel chil.

dus wat zouden jullie doen?

Uh iPhone 4 is geen optie, ik heb maar 250 euries

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik een iPhone 3G en is nog altijd een fijne telefoon. Als je de iPod Touch 4 neemt, heb je wel een beter camerakwaliteit, zowel bij het maken van foto's, als bij filmen. Ook is het scherm bij de iPod Touch 4 stukken beter, althans, zo wordt het volgens Apple gezegd... Maar apps worden nog steeds op de iPhone 3G ondersteund. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een iphone zou kopen, zou ik minstens een 3Gs kopen. De 3G heeft nog niet eens multitasking.

Oh, jawel. Op de iPhone 3GS heb je bijna alle nieuwe software-functies van de iPhone 4... :puh: Ik heb geen 3GS, maar ik ken iemand met die iPhone.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een iphone zou kopen, zou ik minstens een 3Gs kopen. De 3G heeft nog niet eens multitasking.

Als ik zo op marktplaats zie, dan is de 3gs een stuk duurder en voor alleen multitasking doe ik het niet.

Alleen de 3g heeft toch wel gewoon GPS en dat je dan ook kan zien hoe snel je gaat?

Kan ik er trouwens wel een prepaid kaartje in doen? (Ik heb nu een mobiel internet abbo van hi voor 2.50 in de maand :puh:)

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten applicaties in om je snelheid te bekijken. En GPS zit er op. Al heb je dan wel een goed internet/3G nodig... :puh:

Ik heb nu dus gewoon overal internet, maar dan zou ik dus ook gewoon een goedwerkende GPS verbinding hebben?

Ik dacht dat je daar helemaal geen internet abbo voor nodig hebt, maarja dat maakt niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten applicaties in om je snelheid te bekijken. En GPS zit er op. Al heb je dan wel een goed internet/3G nodig... :puh:

Ik heb nu dus gewoon overal internet, maar dan zou ik dus ook gewoon een goedwerkende GPS verbinding hebben?

Ik dacht dat je daar helemaal geen internet abbo voor nodig hebt, maarja dat maakt niet uit.

Voor GPS heb je een 3G verbinding nodig ja, al weet ik niet zeker hoe het met de 3GS/4G iPhone staat, omdat die ook ingebouwde kompas heeft en nog wat spul.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten applicaties in om je snelheid te bekijken. En GPS zit er op. Al heb je dan wel een goed internet/3G nodig... :puh:

Ik heb nu dus gewoon overal internet, maar dan zou ik dus ook gewoon een goedwerkende GPS verbinding hebben?

Ik dacht dat je daar helemaal geen internet abbo voor nodig hebt, maarja dat maakt niet uit.

Voor GPS heb je een 3G verbinding nodig ja, al weet ik niet zeker hoe het met de 3GS/4G iPhone staat, omdat die ook ingebouwde kompas heeft en nog wat spul.

Ik geloof niet dat die een andere manier hebben, want dat kompas ervan werkt met magneten xD

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten applicaties in om je snelheid te bekijken. En GPS zit er op. Al heb je dan wel een goed internet/3G nodig... :puh:

Ik heb nu dus gewoon overal internet, maar dan zou ik dus ook gewoon een goedwerkende GPS verbinding hebben?

Ik dacht dat je daar helemaal geen internet abbo voor nodig hebt, maarja dat maakt niet uit.

Voor GPS heb je een 3G verbinding nodig ja, al weet ik niet zeker hoe het met de 3GS/4G iPhone staat, omdat die ook ingebouwde kompas heeft en nog wat spul.

Ik geloof niet dat die een andere manier hebben, want dat kompas ervan werkt met magneten xD

Zie jij ergens magneten zitten op een iPhone?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik voor de iPhone 3G, dat beeld zal niet super veel slechter zijn.

En aangezien ik een internet abbo heb is het wel handig om over te internetten/GPS :puh:

Ik wacht toch nog maaar even af, want ik weet nu dat je niet kan filmen met de 3g.

Ga ff op MP kijken voor een 3gS

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey,

Ik zag dat er een nieuwe iPod touch 4G is nu wil ik die misschien wel gaan kopen,

maar ik kan ook een iPhone 3G (16GB) helemaal compleet en simlock vrij voor €210 kopen.

Qua prijzen verschilt het niet veel maar ik begin nu wel te twijfelen, want;

- Is de camera van de iPhone 3G beter?

- Is het zo'n groot verschil qua scherm?

- Word de iPhone 3G nog ondersteund door apps enz?

Ik neig vooral naar de iPhone omdat ik niet zo'n super beeld hoef te hebben, en GPS is wel heel chil.

dus wat zouden jullie doen?

Uh iPhone 4 is geen optie, ik heb maar 250 euries

- De iPhone 3G heeft een 2MP camera, de iPod Touch 4G een VGA-camera die gek genoeg dan wel weer in 720p kan filmen. Om foto's te maken is de iPhone dus beter, om filmpjes te maken de iPod.

- Ik heb zelf een iPhone 3G gehad en heb nu een iPhone 4. Het scherm verschilt behoorlijk in kwaliteit. Niet alleen is de resolutie van het nieuwe scherm veel hoger, maar de kleurweergave is ook beter (het is immers een IPS-paneel).

- De iPhone 3G wordt gewoon ondersteund, alleen loopt hij niet meer zo lekker onder iOS4. Dat is in eerste plaats voor de iPhone 4 bedoeld, dus de processor van de 3G heeft er meer moeite mee.

Qua technologie is de nieuwe iPod dus beter. Je moet dus beslissen of je hem ook als telefoon wil gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...