Tim Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb films waarbij ik zelf ondertitels heb gedownload (films van kaazaa enzo), maar hoe kan ik deze films dan branden op een video cd, zodat de ondertiteling er is, want de cd/dvd moet afspeelbaar zijn op een dvdspeler --------------------------ik weet niet of ik dit mag vragen--------------------------------
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Je kan even bij de volgende link kijken voor permanente ondertiteling bij een film: *** Of als je selecteerbare ondertiteling wil toevoegen kan je hier kijken: *** Je kan zelf ook op google zoeken als je intypt: ondertiteling toevoegen ofzo
Synchro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Geen Warez Request, illegaal Eigelijk niet nee. Je kan ook met BSplayer (kijk bij google) Ondertitels maken. Nie reageren op het 2 de Topic dat Tim heeft gemaakt. Hij zal wel terug gegaan zijn en dan terug op dat topic en dan OK gedrukt.
X-TX Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Met XMPEG kun je dat allemaal. Alleen ik weet niet waar je het kunt downloaden. Zoek maar met Google.
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Geen warez requests... --topic locked-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]
Recommended Posts