gm_jerry Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 hallo allemaal ik heb vandaag een mta server opgezet maar ik weet niet hoe ik er een andere map in kan plaatsen wand ik ben nog vrij nieuw hier in met sa-mp heb ik best wel ervaring maar voor mta werkt het anders dus daarom weet ik het niet goed maar weet iemand het hoe het moet? kan je hier onder uitlegen wat ik moet doen alvast bedankt Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Als het goed is zit je map in een folder. Plaats deze folder in de Map Server/Mods/Deathmatch/Resources Als je server draait moet je even /Refresh typen ingame. Er komt geen bevestiging als je /refresh typt Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Als het goed is zit je map in een folder. Plaats deze folder in de Map Server/Mods/Deathmatch/Resources Als je server draait moet je even /Refresh typen ingame. Er komt geen bevestiging als je /refresh typt ik weet het niet zeker , maar volgens mij heeft die een map gedownload van gtainside ofzo... Reageren
Wrieh Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Als het goed is zit je map in een folder. Plaats deze folder in de Map Server/Mods/Deathmatch/Resources Als je server draait moet je even /Refresh typen ingame. Er komt geen bevestiging als je /refresh typt ik weet het niet zeker , maar volgens mij heeft die een map gedownload van gtainside ofzo... Dan staat er een folder/map of zip-bestand in je download map. Zet deze map/zip-bestand in de resources map, en typ dan /refresh. Typ daarna /start <Foldernaam/Zip-bestandnaam>. En klaar is kees. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.