Jump to content

Jack Wilshere & Renato Augusto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had al een poosje geen echte signatures meer gemaakt met Photoshop, op wat promotiemateriaal na. Na het spelen van FIFA 11 wakkerde de inspiratie en motivatie weer aan, en zodoende.

wilshere20102011.png

raugusto.png

Reacties zijn natuurlijk weer van harte welkom. :)

Geplaatst:

Uitstekende signatures Empire. Echt haast niks op aan te merken. De effecten die je hebt gebruikt zijn ontzettend gaaf en vernieuwend. Iets waar je trots op mag zijn is de manier waarop je de tekst hebt aangebracht. Zeer passend en door lichtblauw te gebruiken op een donkerblauwe achtergrond is helemaal subliem en goed over nagedacht. Er is weliswaar 1 minpuntje die ik op merk. Ik heb het dan over de renders die wat beter naar voren mochten komen. Ze lijken wat onbewerkt (met name de gezichten) wat niet past bij je gehele kleurstelling. Je zou hier wat meer met contrast/levels kunnen spelen en wellicht een lichte colorbalance/gradient kunnen gebruiken. Verder zou een klein beetje sharpen op het gezicht geen kwaad kunnen. Al met al twee prachtige sigs hoor. ;)

Geplaatst:

Uhm? Levi is jouw rate ironisch?

Vind deze sigs maar erg matig eigenlijk. De sigs bevatten geen diepte, probeer meer met lichtinvallen te werken en wat meer de blurren en/of darken op bepaalde plaatsen. Nu lijken je sigs mat. Je sig van Augusto is ook overbelicht, en zijn gezicht komt zo helemaal niet goed uit. De tekst is goed geplaatst bij beide sigs maar verwerking kon toch beter .

Matige sigs imo

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, jongens. Ik zal deze kritiek zeker meenemen in volgende signatures. Het punt dat jullie aanhalen wat betreft de renders: daar ben ik al een hele tijd mee aan het klooien. Ik probeer veel verschillende combinaties en effecten, maar vaak komt het er toch maar matig uit. Hebben jullie daar nog specifieke tips voor?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...