Jump to content

Respect bij Armando en Henrique


GTA V

Recommended Posts

Hallo,

Nadat ik op de xbox 360 in GTA The Ballad of Gay Tony alle missies, drugswars en activiteiten heb gedaan, blijft bij Armando en Henrique hun respect voor mij bij 60% en 50% hangen. Wat kan ik doen om hun respect te verhogen? Ik heb het spel 100% uitgespeeld en hun like-percentages zijn allebei ook op 100%. Is dit misschien een glitch?

Graag wil ik van jullie weten wat ik moet doen om hun respect naar 100% te verhogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je mobieltje ga naar Armando of Henrique en dan staat er hang out klik daarop en je gaat ergens met hun drinken of bowlen

je mag hetzelf weten 0_0

Bedankt, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd en dat hielp niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is raar, ik had hetzelfde maar bij mij hielp het hieronder.

De missies voor Armando helpen zijn "respect" omhoog. De missies die je krijgt van hem zijn:Corner kids, Clocking off.

Drugwars ook. Bij ongeveer een drugwarretje of 25 waren ze bij mij allebei wel 100%

Sucsess,

JonGravelli

Bewerkt: door JonGravelli
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is raar, ik had hetzelfde maar bij mij hielp het hieronder.

De missies voor Armando helpen zijn "respect" omhoog. De missies die je krijgt van hem zijn:Corner kids, Clocking off.

Drugwars ook. Bij ongeveer een drugwarretje of 25 waren ze bij mij allebei wel 100%

Sucsess,

JonGravelli

Hoi,

bedankt, maar heb ik alle 25 of meer drugwars gespeeld en Armando en Henrique hebben allebei toch nog 60 en 50 procent respect.

Naast de drugwars, heb ik ook alle missies van Armando gespeeld. Is hier Misschien sprake van een Glitch???

:)

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt, maar heb ik alle 25 of meer drugwars gespeeld en Armando en Henrique hebben allebei toch nog 60 en 50 procent respect.

Naast de drugwars, heb ik ook alle missies van Armando gespeeld. Is hier Misschien sprake van een Glitch???

Volgens mij kan je 50 drug wars doen (ook al zijn er slechts 25 benodigd voor de 100%). Verhoogt het aantal percent respect als je nog enkele drugs wars voltooid? Zoja, dan weet je onmiddellijk wat te doen!

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt, maar heb ik alle 25 of meer drugwars gespeeld en Armando en Henrique hebben allebei toch nog 60 en 50 procent respect.

Naast de drugwars, heb ik ook alle missies van Armando gespeeld. Is hier Misschien sprake van een Glitch???

Volgens mij kan je 50 drug wars doen (ook al zijn er slechts 25 benodigd voor de 100%). Verhoogt het aantal percent respect als je nog enkele drugs wars voltooid? Zoja, dan weet je onmiddellijk wat te doen!

Ja, maar heb ik 50 drugwars al gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je stats blijven hangen. Probeer een paar keer op te slaan en dan nog eens met bovengenoemde methodes om het respect omhoog te krikken. Mocht dat ook niet baten, dan raadt ik je aan om eens contact op te nemen met Rockstar Games zelf. Alle voor de hand liggende oplossingen heb je dan wel gehad, namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je stats blijven hangen. Probeer een paar keer op te slaan en dan nog eens met bovengenoemde methodes om het respect omhoog te krikken. Mocht dat ook niet baten, dan raadt ik je aan om eens contact op te nemen met Rockstar Games zelf. Alle voor de hand liggende oplossingen heb je dan wel gehad, namelijk.

Hoi,

ik heb alle oplossingen al geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. :N

ik weet nu bijna zeker dat de stats zijn blijven vasthangen?! :? :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je stats blijven hangen. Probeer een paar keer op te slaan en dan nog eens met bovengenoemde methodes om het respect omhoog te krikken. Mocht dat ook niet baten, dan raadt ik je aan om eens contact op te nemen met Rockstar Games zelf. Alle voor de hand liggende oplossingen heb je dan wel gehad, namelijk.

Hoi,

ik heb alle oplossingen al geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. :N

ik weet nu bijna zeker dat de stats zijn blijven vasthangen?! :? :? :?

Help!!!

weet iemand hoe om respect bij Armando en henrique te verhogen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...