Jump to content

[RDR] Film

GTAKevin023

Film?  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Red Dead Redemption op film?

• Ja, lijkt me echt vet!
      17
    • Nee.
      12
  2. 2. Verhaal.

• 100% hetzelfde.
      7
    • Beetje aangepast.
      11
    • Ik heb op niet op film gestemd.
      11

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vindt jij dat het verhaal van het spel goed genoeg is voor een film? Zoals wat John Moore met Max Payne heeft gedaan, dat eigenlijk ook als spel bij Rockstargames begon?

Stem op 2 vragen.

1. Red Dead Redemption op film?

2. Zelfde verhaal als het spel of aangepast.

Als je nog reacties hebt zoals dat je twijffeld of hoe jij de film wilt hebben zet het er dan neer.

Alsjeblieft geen reacties over de topic. Ik wil graag weten wat mensen over de film vinden, en niet of deze topic zinloos is of niet. Dat kan de crew zelf wel. knipoog.gif

Trouwens, ik heb gekeken op internet en daar blijkt dat er al ideeen erover zijn en dat Brad Pitt de hoofdrol zou kunnen krijgen en zichzelf ook kandidaat heeft gesteld.

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Zou je me misschien een link kunnen geven waar staat dat ze er een film van gaan maken? :puh:

Het is nog niet officieel. De topicstarter vraagt "Vindt jij dat het verhaal van het spel goed genoeg is voor een film?".

Geplaatst:
Trouwens, ik heb gekeken op internet en daar blijkt dat er al ideeen erover zijn en dat Brad Pitt de hoofdrol zou kunnen krijgen en zichzelf ook kandidaat heeft gesteld
Geplaatst:

Er zijn verschillende bronnen (en ideeën) op internet, maar er is nog niks officieel bekend.

Dus je kan hier aangeven welke ideeën jij hebt voor deze film.

Geplaatst:

Ik denk dat een verfilming van RDR zou kunnen. De verhaallijn van RDR is zeer geschikt voor een film (uitgezonderd het einde, dat zou ik skippen). Maar omdat het verhaal zo uitgebreid is zou je er een heleboel uit moeten halen. Ik denk dat het geschikter is, als je alles langs wil laten komen, dat je er bijvoorbeeld een serie van maakt.

Geplaatst:

Een soort miniserie? Das misschien zelfs een beter idee dan een film

En het einde moet blijven, dat hoort gewoon bij het hele idee van RDR! :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Vindt jij dat het verhaal van het spel goed genoeg is voor een film?

Nee, niet bij Red dead Redemption.

Bewerkt: door Cheers.
Geplaatst:

Dat ze van een spel zoals Heavy Rain een film zouden maken dat zou perfect kunnen, maar Red Dead Redemption vindt ik nou niet echt iets voor een film. :N

Geplaatst:

Dat ze van een spel zoals Heavy Rain een film zouden maken dat zou perfect kunnen, maar Red Dead Redemption vindt ik nou niet echt iets voor een film. :N

Heavy Rain zou de nieuwe CSI kunnen worden. En ik denk dat de tijd rijp is voor een nieuwe western, een serieuze. De enige echt bekende westerns zijn echt al flink wat jaartjes uit (Once Upon a Time in the West, The Good, the Bad, the Ugly). Er moet gewoon een nieuwe komen die die films kan evenaren. En met Red Dead is al gebleken dat er meer dan genoeg belangstelling voor westerns is.

Geplaatst:

Ik denk dat er mensen op aangepaste verhaal hebben gekozen zodat John Marston blijft leven en het verhaal eindigd met John en zijn gezin. Maar mensen, zo is de kans wel kleiner dat er eventueel een Red Dead Redemption 2 zou kunnen komen. Mischien een eigen gemaakte verhaal voor Jack gemaakt door de filmers, of dat Rockstargames mischien toch nog een eigen verhaal voor Jack maakt. Of is dat niet zo??

Geplaatst:

Wat een verneukerij zeg, Heavy Rain heeft 56000 keuzes in de game, hoe wil je die allemaal in een film proppen? Mij lijkt RDR juist beter voor een film dan Heavy Rain, anders krijg je 83763285632876 verschillende Heavy Rains.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...