Jump to content

[RDR] Film

GTAKevin023

Film?  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Red Dead Redemption op film?

• Ja, lijkt me echt vet!
      17
    • Nee.
      12
  2. 2. Verhaal.

• 100% hetzelfde.
      7
    • Beetje aangepast.
      11
    • Ik heb op niet op film gestemd.
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat ze van een spel zoals Heavy Rain een film zouden maken dat zou perfect kunnen, maar Red Dead Redemption vindt ik nou niet echt iets voor een film. :N

Wat een verneukerij zeg, Heavy Rain heeft 56000 keuzes in de game, hoe wil je die allemaal in een film proppen? Mij lijkt RDR juist beter voor een film dan Heavy Rain, anders krijg je 83763285632876 verschillende Heavy Rains.

Dat bedoel je toch sarcatisch hoop ik, van de 56000 keuzes :?

Geplaatst:

Dat ze van een spel zoals Heavy Rain een film zouden maken dat zou perfect kunnen, maar Red Dead Redemption vindt ik nou niet echt iets voor een film. :N

Wat een verneukerij zeg, Heavy Rain heeft 56000 keuzes in de game, hoe wil je die allemaal in een film proppen? Mij lijkt RDR juist beter voor een film dan Heavy Rain, anders krijg je 83763285632876 verschillende Heavy Rains.

Natuurlijk is dat sarcastisch bedoelt. :puh:

Geplaatst:

Natuurlijk is dat sarcastisch bedoelt. :puh:

Gelukkig! :puh:

Geplaatst:

Is een mooie stem topic geworden icon_mrgreen.gif

De film komt denk ik toch wel. En anders jammer dan maar ik denk dat er een film gaat komen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

De vraag is dan welken acteurs zouden best john marston spelen en den jack marston of moet de film eindigen als john sterft ?

Ben in elk geval voor een verfilming maar denk niet dat deze er direct zou komen.

>>> Door Kai-ShockWave: Plaats dat soort berichten in een spoiler a.u.b. <<<

Geplaatst:

Heavy Rain zou de nieuwe CSI kunnen worden. En ik denk dat de tijd rijp is voor een nieuwe western, een serieuze. De enige echt bekende westerns zijn echt al flink wat jaartjes uit (Once Upon a Time in the West, The Good, the Bad, the Ugly). Er moet gewoon een nieuwe komen die die films kan evenaren. En met Red Dead is al gebleken dat er meer dan genoeg belangstelling voor westerns is.

Vergeten we appaloosa niet? Nog van deze tijd en toch wel een kaskraker van een film vind ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...