Zombiespeed Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Eey, elke keer als ik mn gamelpay video van NFS Undergroud 2 render en als hij klaar is en ff wil kijken bij windows media player enzo heb ik geen beeld aleen maar de muziek Terwijl als k in sony vegas pro kijk wel beeld heb Weet iemand er mischien een oplossing voor? Ik heb ook geen beeld bij andere media players zoals VLC Reageren
ikt Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Eey, elke keer als ik mn gamelpay video van NFS Undergroud 2 render en als hij klaar is en ff wil kijken bij windows media player enzo heb ik geen beeld aleen maar de muziek Terwijl als k in sony vegas pro kijk wel beeld heb Weet iemand er mischien een oplossing voor? Ik heb ook geen beeld bij andere media players zoals VLC Wat is je resolutie? En welke video codecs gebruik je? Op hoeveel FPS exporteer je? Probeer ook eens gewoon te uploaden op YouTube, ik had ooit direct een Frapsel geupload naar YouTube. Daarop speelde die wel prima af, maar op eigen computer werkte het amper Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Ehm ff checke Mijn scherm zelf is 1280x1024 ehm render options zijn : HDV 720-30p intermediate dat is 29.97 FPS e 1280x720 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Eey, elke keer als ik mn gamelpay video van NFS Undergroud 2 render en als hij klaar is en ff wil kijken bij windows media player enzo heb ik geen beeld aleen maar de muziek Terwijl als k in sony vegas pro kijk wel beeld heb Weet iemand er mischien een oplossing voor? Ik heb ook geen beeld bij andere media players zoals VLC Wat is je resolutie? En welke video codecs gebruik je? Op hoeveel FPS exporteer je? Probeer ook eens gewoon te uploaden op YouTube, ik had ooit direct een Frapsel geupload naar YouTube. Daarop speelde die wel prima af, maar op eigen computer werkte het amper heb al een keer naar youtube geupload Maar omdat ik een lang filmpje heb duurt t uploaden erg lang en heb geen zin om mn tijd dr aan te verspillen Reageren
Hayte Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Dan laat je hem toch uploaden als je gaat eten of naar school gaat ofzo? O.o Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Dan laat je hem toch uploaden als je gaat eten of naar school gaat ofzo? O.o Durf te wedden dat ie t alsnog nie doet xD Reageren
Hayte Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 En welke codec gebruik je? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 En welke codec gebruik je? Bedoel je welk bestand ik m opsla? Dan is t gwn .avi Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Veelvoorkomend probleem bij AVI's is een missende codec. Installeer eens K-Lite Codec Pack. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.