PinkDevil Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 500(B) x 200(H) Render: Zelf Animatie: mag Premade: Nope Tijd van inlevering:Z.s.m Opmerking:Doe je best!
GwnHugo Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik wil wel, maar is het erg als hij een iets andere grootte heeft?
PinkDevil Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 nee. Zolang je hem maar niet premade hebt.
GwnHugo Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) Ok! Stemmen maar lijkt me. Bewerkt: 9 oktober 2010 door GwnHugo
TomHagen Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik stem op GwnHugo, niet echt een uitdagende sig, maar het klopt wel allemaal, al staat de tekst wat nadrukkelijk erop. Jammer dat ie zo smal is, er is weinig te zien. Bij de sig van PinkDevil vind ik de kleurenmix niet echt geslaagd, de groen-blauwe achtergrond past niet bij de render, en de lichtblauwe rand en tekst past niet zo bij de rest. De border kon je beter zwart en strak houden, de tekst wat meer verwerkt in de sig in plaats van zo los erbij, en de render wat meer laten opgaan in de sig. Die ziet er nou zo opgeplakt uit.
.Levi. Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Winnaar GwnHugo! Gefeliciteerd, je verdient hiermee +1 punt voor in de ranking. Verliezer PinkDevil, gelukkig hoef jij nog geen punt te verliezen. Closed & updated.
Recommended Posts