Jump to content

Win the Razer Power Gaming Suite!

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag beste mensen.

Vandaag ben ik er achter gekomen dat Razer een loterij/wedstrijd houdt. De winnaar krijgt een pakket met allerlei game gear die je als hardcore gamefanaat nodig zult hebben. Denk aan muizen/keyboards/headsets... Zelf heb ik nog nooit zoiets gewonnen, maar baat het niet, schaadt het niet.

Als je ook wilt deelnemen aan de trekking, hebben ze alleen maar je naam en een geldig email adres nodig. Voor de andere competities moet je maar even doorlezen hoe je daar aan mee kunt doen.

Dus, clickety click:

Voor de mensen die bang zijn voor spam: Razer verkoopt je email adres niet door, die hebben ze alleen nodig om je op de hoogte te houden van de voortgang van de wedstrijd tot aan het einde.

Schroom niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Reclame maken op het forum is uitdrukkelijk verboden en dat zou je moeten weten als je de regels had doorgelezen... Je kunt zo een waarschuwing riskeren.

Geen reclame (een eenvoudige link naar eigen site in signature mag)

Ik raad je dus aan die reclame weg te halen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Reclame maken is niet toegestaan, en reclame maken om er zelf beter van te worden al HELEMAAL niet.

@Grand Theft Auto TOM: We hebben tegenwoordig een fantastische "rapporteren"-knop. Zelf reageren is dus helemaal niet meer nodig. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...