Never Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 hallo allemaal, ik heb weer een probleem ik probeer een Anti SpawnKill te maken maar de probleem is dat ik elke 15 seconde weer Health 100 krijg. dit is de Script: //top of script forward AntKill(playerid) //Onplayerspawn SetPlayerHealth(playerid,9999999); SetTimer("AntKill",15000,false); //helemaal beneden public AntKill(playerid) { SetPlayerHealth(playerid,100.0); } en ik heb ook een probleem bij OnPlayerText. als ik in Mainchat iets schrijf dan Krijg ik dubbel text 1tje met ID en 1tje Zonder ID new str[128]; format(str, sizeof(str), "[%d]: %s", playerid, text); SendPlayerMessageToAll(playerid, str); ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit bugs Alvast Bedankt! Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Je eerste probleem: Je zal SetTimerEx moeten gebruiken, aangezien die argumenten kan doorgeven aan een andere functie. De gewone SetTimer kan dat niet en geeft altijd 0 door (jouw playerid, waarschijnlijk). SetTimerEx("AntKill", 15000, false, "d", playerid); Dan je tweede probleem: Als je SendPlayerMessage gebruikt, moet je OnPlayerText afsluiten met return 0. Als je dat niet doet zal eerst de tekst met het id verschijnen, vervolgens komt het script bij return 1 en zal de originele tekst nogmaals verschijnen. Reageren
Never Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Je eerste probleem: Je zal SetTimerEx moeten gebruiken, aangezien die argumenten kan doorgeven aan een andere functie. De gewone SetTimer kan dat niet en geeft altijd 0 door (jouw playerid, waarschijnlijk). SetTimerEx("AntKill", 15000, false, "d", playerid); Dan je tweede probleem: Als je SendPlayerMessage gebruikt, moet je OnPlayerText afsluiten met return 0. Als je dat niet doet zal eerst de tekst met het id verschijnen, vervolgens komt het script bij return 1 en zal de originele tekst nogmaals verschijnen. oke heel erg bedankt TYVM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.