Jump to content

word 2007 probleem


K1pc0rn

Recommended Posts

Dat komt doordat als je een harde enter (de enter die jij bedoelt) gebruikt, je meteen een nieuwe alinea maakt. Als je Geen ruimte (vrij vertaald vanuit het Engels) rechtsboven bij de stijlen aanklikt zul je dit niet meer hebben. Je kunt ook de volgende optie aanklikken en Verwijder ruimte na alinea aanklikken. Hierna zul je gewoon op een nieuwe regel beginnen.

[table=border]24l4ewj.png[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt doordat als je een harde enter (de enter die jij bedoelt) gebruikt, je meteen een nieuwe alinea maakt. Als je Geen ruimte (vrij vertaald vanuit het Engels) rechtsboven bij de stijlen aanklikt zul je dit niet meer hebben. Je kunt ook de volgende optie aanklikken en Verwijder ruimte na alinea aanklikken. Hierna zul je gewoon op een nieuwe regel beginnen.

[table=border]24l4ewj.png[/table]

volgens mij heeft het geholpen

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je even linksonder in je scherm kijken, waar ook staat op welke pagina je werkt en hoeveel woorden je geselecteerd hebt/het document bevat. Klik daar op de taal die wordt weergegeven, die zal waarschijnlijk English zijn. Als je daarop klikt krijg je normaal gezien een lijst met zowat alle talen die er bestaan. Selecteer daar Nederlands en klik op OK. ;)

wordr.png

Afbeelding is van Word 2010, maar de lay-out is ongeveer hetzelfde als in Word 2007.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je even linksonder in je scherm kijken, waar ook staat op welke pagina je werkt en hoeveel woorden je geselecteerd hebt/het document bevat. Klik daar op de taal die wordt weergegeven, die zal waarschijnlijk English zijn. Als je daarop klikt krijg je normaal gezien een lijst met zowat alle talen die er bestaan. Selecteer daar Nederlands en klik op OK. ;)

wordr.png

Afbeelding is van Word 2010, maar de lay-out is ongeveer hetzelfde als in Word 2007.

hij stond al op Nederlands maar hij heeft nog steeds geen spellingscontrole

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat bij een Engelstalige versie van Office standaard geen Nederlandse spelling- en grammaticacontrole zit inbegrepen. Snuffel eens rond op de Office website, wellicht dat je het daar kunt downloaden.

ik kan niks vinden :(

Link to comment
Delen op andere websites

dit probleem heb ik ook gehad maar na even zoeken hab ik de oplossing al gevonden..

je moet gewoon de Microsoft Office service pack 1 of 2 downloaden en die in het nederlands.

link: SP1 SP2

MVG,

woody

ik heb sp 2 geinstalleerd maar er gebeurt niks?!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu moet je de werkbalk "snelle toegangen" aanpassen spelling- en grammatica controle aan vinken .

Dan staat dat icoontje in de balk en dan er gewoon op klikken en dan staat spelling controle normaal aan.

MVG,

woody

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...