GTAKevin023 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 (bewerkt) Eh, Volgens mij is Niko Johnny maar dan is alleen de stem veranderd en kleding en wat aanpassingen met het hoofd, haar en zo maar ze hebben allebij wel een beetje dezelfde kop. Of niet? Volgens mij heeft Rockstargames gewoon skin Niko gewoon aangepast en hebben ze niet zelf een speler gecreéerd. Ja, ze hebben het wel gecreéerd maar ik bedoel dat ze alleen wat aanpassingen hebben gedaan en that's it. Niet helemaal opnieuw een skin tekenen zoals lengte en breedte. Slungelig of dik. Ze hebben allebij een beetje hetzelfde postuur. Bewerkt: 3 oktober 2010 door android Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik vind hem er toch niet zooooo veel op lijken hoor. Maarja who know's Reageren
Dotz Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Zou kunnen, ikzelf acht de kans klein. Maar je het is niet te bewijzen, of R* moet reageren op een mailtje. Ik vind ze zelf ook niet zo op elkaar lijken overigens. Maar het zou kunnen, in theorie. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Maar je het is niet te bewijzen Als je de modellen naast elkaar ligt in een modding programma dan is het binnen een paar seconde te zien ... Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 johnny's kop is dikker. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik zie het wel een beetje, de neus, het haar en een beetje de vorm van de baard lijken op elkaar. Nu nog wachten op diegene die met dat modding ding het kan bewijzen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Voor Nico en Johny hebben ze dezelfde head model gebruikt. Alleen door andere bump maps en textures lijkt dat niet zo, hierdoor lijkt bijvoorbeeld Johnny's kop dikker, terwijl dat helemaal niet zo is. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Dan vraag ik me toch af hoe Niko en Johnny tegelijk in een missie kunnen spelen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 (bewerkt) Volgens mij zie je ze alleen samen in cutscenes, niet in-game. Of maakt dat niets uit? Bewerkt: 3 oktober 2010 door jimmiefitz Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 ik snap dus echt niet waarom dat niet zou kunnen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Je kan ook gewoon twee dezelfde peds tegen komen op straat (door de grote variatie in GTA IV kom je dit minder tegen, maar het is wel mogelijk) of natuurlijk twee dezelfde politieagenten (die kans is groter). Dus dat vormt totaal geen probleem. Daarnaast verschillen echte mensen in het echt ook niet zoveel van elkaar, he? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Je kan ook gewoon twee dezelfde peds tegen komen op straat (door de grote variatie in GTA IV kom je dit minder tegen, maar het is wel mogelijk) of natuurlijk twee dezelfde politieagenten (die kans is groter). Dus dat vormt totaal geen probleem. Daarnaast verschillen echte mensen in het echt ook niet zoveel van elkaar, he? Ja, en ik weet niet of dit klopt wat ik ga zeggen maar als je Sa-mp speeld kan je ook met CJ spelen en nog meer mensen ook. In MTA spelen de meeste mensen CJ omdat je je kleding kan kiezen. Kunnen ook gewoon bij elkaar Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 (bewerkt) ... Sowieso is het inderdaad zo dat vrijwel elk spel een model 2 keer kan laden op hetzelfde moment, (b.v. 2 Turismo's op straat naast elkaar ,.. Maar daar komt ook nog bij: Al hebben Niko en Johnny dan wel hetzelfde model (in ieder geval, volgens Wesley, ik weet het zelf niet dus ga ik daar even van uit..), dat betekend niet dat ze ook hetzelfde model-bestand hebben mensen ... Ik kan ook een Turismo importeren in een 3d programma en vervolgens eentje als Turismo.wtd exporteren en eentje een andere texture geven en exporteren als Infernus.wtd... Dan hebben ze wel hetzelfde model, maar niet hetzelfde bestand ... Dat is hiermee dus ook het geval Sowieso, waarom zouden ze 2 keer zo'n gezicht maken, als het ook te fixen is met een andere texture, en geloof me: zo'n gezicht modelen is veel werk... Bewerkt: 4 oktober 2010 door Mythbuster Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Andere vraag, je afbeelding komt uit een artikel van een andere website die dit niet zozeer ter discussie stelt, maar gewoon wil laten zien dat de protagonist uit Lost and Damned een stuk "stoerder" overkomt dan Niko uit de IV storyline. Ik denk dat voor ieder ingame model er één basismodel is geweest, en dat daaruit alle anderen zijn ontstaan.. Zo schijnt dat vaak te werken. Maar de manier waarop ze bewegen en hoe ze zijn gemodelleerd, doet toch wel duidelijk blijken dat het twee verschillende, apart uitgewerkte personages zijn hoor. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Je kan ook gewoon twee dezelfde peds tegen komen op straat (door de grote variatie in GTA IV kom je dit minder tegen, maar het is wel mogelijk) of natuurlijk twee dezelfde politieagenten (die kans is groter). Dus dat vormt totaal geen probleem. Daarnaast verschillen echte mensen in het echt ook niet zoveel van elkaar, he? Ja, en ik weet niet of dit klopt wat ik ga zeggen maar als je Sa-mp speeld kan je ook met CJ spelen en nog meer mensen ook. In MTA spelen de meeste mensen CJ omdat je je kleding kan kiezen. Kunnen ook gewoon bij elkaar Nee dat klopt niet , in mta heb je makkelijker een nieuw model dan cj , meestal start je ook niet als CJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.