Jump to content

Niko is Johnny


GTAKevin023

Recommended Posts

Eh,

Volgens mij is Niko Johnny maar dan is alleen de stem veranderd en kleding en wat aanpassingen met het hoofd, haar en zo maar ze hebben allebij wel een beetje dezelfde kop. Of niet? Volgens mij heeft Rockstargames gewoon skin Niko gewoon aangepast en hebben ze niet zelf een speler gecreéerd. Ja, ze hebben het wel gecreéerd maar ik bedoel dat ze alleen wat aanpassingen hebben gedaan en that's it. Niet helemaal opnieuw een skin tekenen zoals lengte en breedte. Slungelig of dik. Ze hebben allebij een beetje hetzelfde postuur.

lost_damned_hardman--article_image.jpg

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Voor Nico en Johny hebben ze dezelfde head model gebruikt. Alleen door andere bump maps en textures lijkt dat niet zo, hierdoor lijkt bijvoorbeeld Johnny's kop dikker, terwijl dat helemaal niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon twee dezelfde peds tegen komen op straat (door de grote variatie in GTA IV kom je dit minder tegen, maar het is wel mogelijk) of natuurlijk twee dezelfde politieagenten (die kans is groter). Dus dat vormt totaal geen probleem.

Daarnaast verschillen echte mensen in het echt ook niet zoveel van elkaar, he?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon twee dezelfde peds tegen komen op straat (door de grote variatie in GTA IV kom je dit minder tegen, maar het is wel mogelijk) of natuurlijk twee dezelfde politieagenten (die kans is groter). Dus dat vormt totaal geen probleem.

Daarnaast verschillen echte mensen in het echt ook niet zoveel van elkaar, he?

Ja, en ik weet niet of dit klopt wat ik ga zeggen maar als je Sa-mp speeld kan je ook met CJ spelen en nog meer mensen ook. In MTA spelen de meeste mensen CJ omdat je je kleding kan kiezen. Kunnen ook gewoon bij elkaar :D

Link to comment
Delen op andere websites

... Sowieso is het inderdaad zo dat vrijwel elk spel een model 2 keer kan laden op hetzelfde moment, (b.v. 2 Turismo's op straat naast elkaar ;),..

Maar daar komt ook nog bij: Al hebben Niko en Johnny dan wel hetzelfde model (in ieder geval, volgens Wesley, ik weet het zelf niet dus ga ik daar even van uit..), dat betekend niet dat ze ook hetzelfde model-bestand hebben mensen :7...

Ik kan ook een Turismo importeren in een 3d programma en vervolgens eentje als Turismo.wtd exporteren en eentje een andere texture geven en exporteren als Infernus.wtd... Dan hebben ze wel hetzelfde model, maar niet hetzelfde bestand :7...

Dat is hiermee dus ook het geval ;)

Sowieso, waarom zouden ze 2 keer zo'n gezicht maken, als het ook te fixen is met een andere texture, en geloof me: zo'n gezicht modelen is veel werk...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Andere vraag, je afbeelding komt uit een artikel van een andere website die dit niet zozeer ter discussie stelt, maar gewoon wil laten zien dat de protagonist uit Lost and Damned een stuk "stoerder" overkomt dan Niko uit de IV storyline.

Ik denk dat voor ieder ingame model er één basismodel is geweest, en dat daaruit alle anderen zijn ontstaan.. Zo schijnt dat vaak te werken. Maar de manier waarop ze bewegen en hoe ze zijn gemodelleerd, doet toch wel duidelijk blijken dat het twee verschillende, apart uitgewerkte personages zijn hoor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon twee dezelfde peds tegen komen op straat (door de grote variatie in GTA IV kom je dit minder tegen, maar het is wel mogelijk) of natuurlijk twee dezelfde politieagenten (die kans is groter). Dus dat vormt totaal geen probleem.

Daarnaast verschillen echte mensen in het echt ook niet zoveel van elkaar, he?

Ja, en ik weet niet of dit klopt wat ik ga zeggen maar als je Sa-mp speeld kan je ook met CJ spelen en nog meer mensen ook. In MTA spelen de meeste mensen CJ omdat je je kleding kan kiezen. Kunnen ook gewoon bij elkaar :D

Nee dat klopt niet , in mta heb je makkelijker een nieuw model dan cj , meestal start je ook niet als CJ

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...