Bartjex88 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Help ik kan al een paar dagen niet meer trainen in een gym hoe komt dit? Bewerkt: 27 juni 2005 door Bartjex88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ik heb dat ook wel eens, dan heb ik nog niks gedaan, en dan zegt ie al dattik genoeg heb getrained voor vandaag. Misschien kwam dat omdat ik vet dik was, en altijd aan het rennen ben. Dus, misschien ben je wel te dik. Je kan trouwens ook spieren kweken door te zwemmen als je dat nog niet wist. Bewerkt: 27 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb dat ook wel eens, dan heb ik nog niks gedaan, en dan zegt ie al dattik genoeg heb getrained voor vandaag.Misschien kwam dat omdat ik vet dik was, en altijd aan het rennen ben. Dus, misschien ben je wel te dik. Je kan trouwens ook spieren kweken door te zwemmen als je dat nog niet wist. eeeuuu lopen is toch ook goed verdik je daar van ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Als ik zwem krijg ik minder spieren en ik kan nog aaltijd niet in de gym! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Minder spieren van het zwemmen? :blink: heb je dat wel helemaal goed gezien? Bewerkt: 28 juni 2005 door zeemon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 jah als je muscle balk bijna vol is gaaat het er juist af d00r te zwemmen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 het is waar wat hij zegt want ik heb dit probleem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je spieren verdwijnen als je loopt/rent en als je zwemt,je stamia gaat hierdoor wel omhoog maar je spieren juist omlaag. @Bartjex88, Ben je misschien een nieuw spel begonnen? Want na een bepaalde missie kan je in de gym trainen,dan bellen ze je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 nee ik zit juist op het einde ik moet nog 5 missies doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je moet gewoon zorgen dat je een beetje vet hebt zodat je muscles er niet afgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Volgens mij is het een bug... ik had het ook. save je game op een ander deel en ga wat eten ofzo en save dan je game over het origineel en je kan weer trainen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eatermania Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb dat ook,, en dat is kut om als een zwak ventje zonder spieren rond te lopen... Dus gebruik ik er maar codes voor,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 dit komt omdat je teveel x die mensen in de gym dood hebt geknalt dan mag je niet meer trainen. zoiets heb ik een x gelezen tenminste. De enigste oplossing is opnieuw beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 dit komt omdat je teveel x die mensen in de gym dood hebt geknalt dan mag je niet meer trainen.zoiets heb ik een x gelezen tenminste. De enigste oplossing is opnieuw beginnen. Altijd als ik naar de gym ga vermoord ik die gasten dus... En ik kan nog steeds naar de gym. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.