Jump to content

Carwash


TekaLoca

Recommended Posts

Als je uit de carwash rijdt wanneer je auto gewassen is , staan je deuren open.

Weet iemand waarom dit is?

Probleem opgelost: Als je in de carwash bent, moet je de cutscene laten afspelen waar je auto gewassen wordt, dan zijn je deuren dicht. Skip je de cutscene dan zijn je deuren open. :D

Thx Tommy-Vercetti !

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem komt ook op de Xbox 360 voor. Ik heb dit zelf ook maar zo erg is deze glitch toch niet.

Nee, zeg ik ook helemaal niet. Maar ik vroeg me af waarom dit was.

Vandaar datk dit topic heb gestart ;)

Het probleem komt ook op de Xbox 360 voor. Ik heb dit zelf ook maar zo erg is deze glitch toch niet.

slotje.gif denk ik?

Geen moderatorgedrag aub. :)

>>> Door Jacky-2007: Laat dit voortaan maar aan mij over hoor, hij is inmiddels allang op de hoogte gebracht. :Y Als je wel graag hiervan iets had willen aangeven had je de Report-knop kunnen gebruiken rechts onder zijn post.<<<

Ja, baas! :)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem komt ook op de Xbox 360 voor. Ik heb dit zelf ook maar zo erg is deze glitch toch niet.

Nee, zeg ik ook helemaal niet. Maar ik vroeg me af waarom dit was.

Vandaar datk dit topic heb gestart knipoog.gif

Het probleem komt ook op de Xbox 360 voor. Ik heb dit zelf ook maar zo erg is deze glitch toch niet.

slotje.gif denk ik?

Geen moderatorgedrag aub. smile3.gif

Ik ben al gemaild of ik dit niet meer wil doen. Hoef jij niet te zeggen. knipoog.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen het ligt er waarschijnlijk gewoon aan hoe je de carwash in gaat, met welke auto(vorm en breedte!) en al dat soort variabelen.

Het komt waarschijnlijk omdat de objecten van de carwash willen glitchen met de auto's collision... In de carwash is het model van de auto ge"freezed"(bevroren zeg maar). De objecten van de carwash gaan vervolgens over de auto heen, en bij een paar soorten auto's die b.v. erg breed en laag zijn zal een van de objecten op een bepaald moment ergens botsen met de auto zelf, normaal gesproken beweegt de auto dan een beetje: de objecten zullen de auto proberen door te duwen.

Maar omdat de auto z'n health(dus schademodel) en positie gelocked zijn, kan de auto dus niet beschadigen of bewegen. Dan zullen toch de deuren en evt motorkap of iets anders open gaan, net als wanneer je hard over de kop slaat...

Probeer met simple native trainer en airbreak maar eens door een gesavede auto van iemand anders(!, een eigen auto vliegt weg) heen te vliegen in Multiplayer, dan vliegen allebei de autos op een hele rare manier, omdat ze niet dezelfde ruimte kunnen innemen maar daar wel toe geforceerd worden, ook dan vliegen wel eens deuren open ;)

Je zult heel soms volgens mij ook wel eens krassen op bepaalde plekken op je auto vinden na de carwash, komt echter niet vaak voor :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...